Øv, han gider ikke at spise...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. april 2008

BellaT

Nu har Phillip spist som en fugl i en måned. Han spiser kun det kvarte af hvad der bliver serveret. Og det er ligemeget hvad det er. Alt er næsten prøvet nu. Han vil gerne have sin flaske, men dem skal han kun have 3 af i døgnet, altså inkl. godnatflasken. Ordre fra sp.;)

Satte ham på vægten idag, da jeg er blevet lidt nervøs. Og han har ikke tabt sig, men heller ikke taget noget på. Så vidt jeg kan måle så er han vokset 1 cm. Så noget sker der da på trods af hans spisevægring. Han er også glad og livlig. Men han kan da ikke leve og vokse på så lidt igennem længere tid, kan han?

Nogle med gode råd eller opmuntring inden jeg konsulterer sp? Ja, gok gok, men synes da han må komme til at mangle vitaminer og ja, næring i det hele taget(?).

Knus fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

Siber

ingen gode råd desværre!
I perioder vil Johanna hellere ikke spise, men jeg tænker så er hun nok hellere ikke så sulten. Men det er jo bare et måltid, og ikke over en hel måned!

Ingen gode råd, men en lille hilsen. Jeg vil da gerne høre hvad din Sp har sagt!

Knus Siber(H)

Anmeld

8. april 2008

Marco2

Hej Miikro. Det er jo præcist sådan jeg har det med Emily i øjeblikket. HUn vil heller ikke spise ret meget af det der bliver serveret, men er glad og tumler rundt. Skal ha' fat i min SP for at høre, men er efterhånden kommet til den konklusion at det må være et spring lige nu. Jeg har ikke nogle råd. Her er spisesituationen totalt grotesk, for hvad gør man ikke for at få de små til at spise bare lidt. Tror faktisk der kunne blive en god video ud af vores madseancer 8( Sarah har det samme problem med hendes Emily, pg håber hendes sp har givet et par råd, som hun vil dele ud af. Min SP er tilbage imorgen og så vil jeg ringe til hende. AG - også med baby med spisevægring

Anmeld

8. april 2008

BellaT

Ja, her er det også lige til gak gak-tv når der fodres. Der skal underholdes for fuld skrue, så han glemmer, at han er ved at spise. Øv.
Faktisk har han spist godt idag i forhold til hvad han plejer. Måske det bare skulle skrives.:) Men hvis han igen spisevægrer imorgen, så må jeg have fat i sp.
AG- good luck med spisningen.

Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.