Hjælp! Kan ikke finde sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.972 visninger
10 svar
2 synes godt om
31. juli 2016

brevkassen-37115

Hej alle sammen. Står i en rigtig dum sitation , min lille søn var ikke så glad for sut til og starte med men så fik vi 2 af min svigermor som han blev rigtig glad for og nu vil han ikke ha andre . Og ved ikke hvor man kan købe dem henne eller hvad de hedder. Har ledt alle steder og prøvet mange forskellige sutter uden held. Min svigermor siger hun har købt dem i netto men der er de heller ikke. Sutten har et meget specielt hovedet . Håber nogle af jer bruger samme sut eller set nogle ? Har vedhæftet billede.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2016

MorTil3+

brevkassen-37115 skriver:

Hej alle sammen. Står i en rigtig dum sitation , min lille søn var ikke så glad for sut til og starte med men så fik vi 2 af min svigermor som han blev rigtig glad for og nu vil han ikke ha andre . Og ved ikke hvor man kan købe dem henne eller hvad de hedder. Har ledt alle steder og prøvet mange forskellige sutter uden held. Min svigermor siger hun har købt dem i netto men der er de heller ikke. Sutten har et meget specielt hovedet . Håber nogle af jer bruger samme sut eller set nogle ? Har vedhæftet billede.

Dem har vi også nogle stykker af, jeg har købt dem i kvickly i sådan en kasse med sutter på tilbud, så ikke om de hang på hylderne også.

Anmeld Citér

31. juli 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Syntes jeg har set dem i kvikly  

Men ved ikke hvad de hedder de hang i sådan en gennemsigtig pose hvor der var rigtig mange i en pose 

Anmeld Citér

31. juli 2016

Rauw

Er det ik bare de billige fra coop butikkerne? 

Anmeld Citér

31. juli 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Kvickly eller rema

Anmeld Citér

31. juli 2016

Kay

Mærket hedder "smile" min datter bruger nogle andre fra samme mærke og det kunne normalt købes i c forretninger men jeg kan pt ikke finde dem og vi er ved at løbe tør 

Anmeld Citér

31. juli 2016

superbaby

31. juli 2016

Guldlok88

Har de ikk de samme hoveder som mam sutter?? 

Anmeld Citér

31. juli 2016

FrkC

Rauw skriver:

Er det ik bare de billige fra coop butikkerne? 

Det var også min tanke :) Mener at have købt en pakke i SuperBrugsen engang ...

Anmeld Citér

3. august 2016

Kløver

De er udgået i vores SuperBrugs men vi køber dem i løvbjerg, der har de dem  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.