Mega pylret baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
2 svar
1 synes godt om
31. juli 2016

Mortil2drenge<3

Har bare sådan brug for luft - har en mega pylret og hidsig dreng idag  på 4 måneder han er så pylret træt og græder uanset hvad man gør  og sådan har det bare været de sidste par dage - jeg ved ikke om han er ved at få de to nederste tænder virker som noget stikker lidt ud og ham savler helt vildt meget - pyha hvor er det altså bare hård når han har de her dage hvad kan det dog være ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2016

mrs.juli

Ved du hvad tigerspring er? babyer tager nogle ordentlige udviklingsspring i løbet af de første par år, og især de første måneder er det meget tydligt at de i perioder på et par dage op til flere uger er MEGA pylret. jeg kunne slet ikke genkende min søn i disse perioder og så fra den ene dag til den anden, var det væk igen.

Efter den pylrede periode kan baby som regel noget nyt som f.eks. at vende sig fra maven til ryggen eller noget andet spændende. tjek det ud! det kan selvfølgelig også bare være tænder

mit bedste råd, som jeg ville ønske nogle havde sagt til mig dengang,  er at tage den med ro for det skal NOK gå over, og det bliver nemmere og nemmere at være mor som uger og månederne går.

Anmeld Citér

1. august 2016

LLT.

Jeg gætter os på et tigerspring der ligger et omkring 4mdr

KRAM for det er bare hårdt ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.