Anonym skriver:
jeg har to evigt sultne børn, og kunne godt tænke mig at have lidt flere sunde snacks i skufferne. Variere det vi altid har...
vi har altid masser af frugt og grønt, knækbrød (grov), ostestænger (ikke ostehaps) og nogle rugbrødsstænger. Hvad har i andre i skufferne når de er sultne, men ikke sultne nok til rugbrød?
Engang imellem laver jeg en stor omgang pandekager af æg plus ekstra æggehvide, hytteost, gryn af en slags og så stegt i kokosolie. De bliver frosset ned, og så kan vi tage et par stykker op om eftermiddagen. De tør hurtigt op. Mine børn kan lide dem med peanutbutter, banan og/eller hjemmelavet blåbærmarmelade, (jeg laver det uden sukker. Bruger kokossukker eller sukrin i stedet) eller uden noget.
Når vi får fiskefrikadeller, laver vi altid en stor portion, og laver halvdelen i ministørrelse. Sådan en er de også glade for om eftermiddagen sammen med agurk.
Nogle gange, når jeg har grøntsagsjuice i overskud, blander jeg det sammen med æblemost og hælder i frys-selv-is-forme. Så får de sådan en, når det er varmt.
Pil-selv-jordnødder. Det sviner, men de hygger sig med det 
Anmeld
Citér