Bange for støvsugere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juli 2016

xStinepigen

Som overskriften siger ..

Har en fantastisk dreng på 8 måneder. Han er lige pludseligt blevet rædselslagen for støvsugeren.. Hvad kan man gøre? Er alene med ham, og det er lidt dvært dt støvsuge med ham på armen, da støvsugerøret er i stykker, så skal holde det på , og han bliver virkelif panisk angst når jeg tænder den . Og ee det normalt lige pludseligt at blive så bange for den?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2016

Vommen

xStinepigen skriver:

Som overskriften siger ..

Har en fantastisk dreng på 8 måneder. Han er lige pludseligt blevet rædselslagen for støvsugeren.. Hvad kan man gøre? Er alene med ham, og det er lidt dvært dt støvsuge med ham på armen, da støvsugerøret er i stykker, så skal holde det på , og han bliver virkelif panisk angst når jeg tænder den . Og ee det normalt lige pludseligt at blive så bange for den?

Det er en helt normal reaktion.

Kan du ikke støvsuge, mens han tager sig en lur i barnevognen?

Anmeld Citér

29. juli 2016

xStinepigen

Vommen skriver:

Det er en helt normal reaktion.

Kan du ikke støvsuge, mens han tager sig en lur i barnevognen?

Jo det gør jeg også så cidy som muligt, men lunne også godt bsre tænke mog han ikke var så bange for den, for han er heller ikke å glad for den når han kan se den , og har endnu ikke et skab lige st gemme den væk i endnu

Anmeld Citér

29. juli 2016

Sandratoft

xStinepigen skriver:

Jo det gør jeg også så cidy som muligt, men lunne også godt bsre tænke mog han ikke var så bange for den, for han er heller ikke å glad for den når han kan se den , og har endnu ikke et skab lige st gemme den væk i endnu

det var min datter også en overgang, men det gik over af sig selv igen hold ud

Anmeld Citér

29. juli 2016

Diosa85

Det var min søn også omkring den alder. Jeg lod støvsugeren køre og tog ham op til mig og rolig æt og overbevisende blev ved at sige "det er okay, den gør ikke noget". Pludselig gik det over. Nu fylder han 1 år på torsdag og er ligeglad med den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.