Sødt venskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juli 2016

Houda12

Hej alle,

Jeg er en sød kvinde på 32 år, som gerne vil finde 1-2 veninder at dele hyggestunder med, ture på cafe, hjemmehygge, snak om alt. Jeg er tilflytter til Danmark, men sproget kører fint, jeg er glad, kvik og social af person og glad for at lytte og snakke. Jeg er religiøs, men håber ikke det er en hindring:-)

Håber at høre fra nogle:-)

Kh

Houda

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2016

Rauw

Hvor bor du henne?  Og har du børn og i hvilke aldre? 

Anmeld Citér

29. juli 2016

Houda12

Hej�� Jeg har en søn på 4 år. Bor på Frederiksberg. Bor du i nærheden og hvor gamle er dine børn? Glæder mig til at høre mere�� Houda

Anmeld Citér

29. juli 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil

Åh , hvis du bare havde skrevet for et par måneder siden, så havde jeg været frisk. Men skal lige starte i nyt job så det bliver for meget at finde tid til nyt venskab. Held og lykke

Anmeld Citér

29. juli 2016

Xolia

Houda12 skriver:

Hej alle,

Jeg er en sød kvinde på 32 år, som gerne vil finde 1-2 veninder at dele hyggestunder med, ture på cafe, hjemmehygge, snak om alt. Jeg er tilflytter til Danmark, men sproget kører fint, jeg er glad, kvik og social af person og glad for at lytte og snakke. Jeg er religiøs, men håber ikke det er en hindring:-)

Kh

Houda

Hej.

Jeg er frisk 

Jeg er 36 år og har 4 børn fra 12 til 1 og fuldtidsarbejde, men kan af og til godt ønske mig en god veninde lidt tættere på. Jeg bor i Måløv som ligger Ca 25 min med toget fra København. 

Jeg vil glæde mig til at høre fra dig. 

Hilsen Dina

Anmeld Citér

29. juli 2016

Kattha

Houda12 skriver:

Hej alle,

Kh

Houda

Hej, Jeg bor i Valby og har en 2-årig datter, og er selv 31. Er optaget de næste 14 dage med min opgave, men så får jeg også tid til andre mennesker. Så du kan bare skrive, hvis du får lyst

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.