Jeg er også ved at gå til af bekymring, fordi mine symptomer er på retur efter 6 ugers voldsom kvalme, så du er bestemt ikke alene, og jeg har desværre ingen mirakelkur 
Jeg er 12+3 og skulle have været til NF i forgårs, men, fordi kæresten er på vandreferie, rykkede vi det til 3. aug. Jeg tør på ingen måde tage afsted alene og kæresten ville være blevet lidt lang i hovedet, hvis han skulle gå glip af det, så jeg er glad for, den kunne rykkes.
Jeg har Googlet ubehagelige statistikker alt alt for meget (SÅ DUMT... som om, del ændrer noget som helst
), og der har været en del ulykkelige historier om SA/MA, så nerverne sidder uden på tøjet. Jeg bliver også lidt misundelig, når jeg hører om folk, der smutter til en "drop-in" ts i fx København, hehe. ALT i mit område har været booket længe frem.
Puha, jeg glæder mig til vi forhåbentlig får en lille livlig reje at se på onsdag. Please, please, PLEASE! Jeg kan næsten ikke overskue at skulle tilbage i behandling og ligge brak med kvalme og opkast igen.
Krydser fingre for vores februarbebser 
Anmeld
Citér