Hvad nu hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juli 2016

Anonym trådstarter

Puha, man læser jo så mange skrækhistorier herinde. Og jeg kan slet ikke nyde min graviditet mere.. 

Jeg er 11+1 og skal til NF d. 8 august.. Men jeg er så bange for at baby er død.. Det hører man jo så mange om herinde har oplevet... 

Åh ha. Hvordan slipper  jeg af med den frygt.. 

selvbetalte scanninger er ikke muligt pt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Puha, man læser jo så mange skrækhistorier herinde. Og jeg kan slet ikke nyde min graviditet mere.. 

Jeg er 11+1 og skal til NF d. 8 august.. Men jeg er så bange for at baby er død.. Det hører man jo så mange om herinde har oplevet... 

Du skal tænke på at folk ogtest skriver om de dårlige oplevelser end de gode. Derfor er det flest dårlige historier der dukker op, da man har brug forbat skrive og snakke om det. Men det er altså også okay at være nervøs - tror jeg alle har været

Håber din spire har det godt! 

Anmeld Citér

29. juli 2016

CC79

Årh ja kender den frygt men ja man hæfter sig ved de triste historier. Men det går jo oftest helt som det skal. Jeg har været panisk angst de tre gange jeg stod overfor en NF-skanning. Men helt ubegrundet. Den ene gang jeg mistede skete det jo inden jeg overhovedet kom til skanningen. Men vil frygte det igen når og hvis jeg en dag står overfor en ny NF. Det er jo aldrig en selvfølge det går godt men sandsynligheden er jo ret stor så det blir man nødt til at klynge sig til midt i frygten. Det er så svært ved jeg godt og er sikker på langt de fleste har det sådan. Håber det bedste for dig og at du får en dejlig oplevelse til NF.

Anmeld Citér

29. juli 2016

MissTas

Anonym skriver:

Den tanke er helt alm. Fordi man selvfølgelig ønsker det her barn mere end noget andet. Jeg er gravid for anden gang nu og har været bekymret lige for starten, indtil jeg for alvor begyndte at mærke liv dagligt. Er i dag 22+3. Prøv så vidt muligt at nyd det, selvom det er svært og havde det lige sådan med nr. 1 også tror bare det ligger til os kvinder 

Anmeld Citér

29. juli 2016

Anonym

Jeg er også ved at gå til af bekymring, fordi mine symptomer er på retur efter 6 ugers voldsom kvalme, så du er bestemt ikke alene, og jeg har desværre ingen mirakelkur 

Jeg er 12+3 og skulle have været til NF i forgårs, men, fordi kæresten er på vandreferie, rykkede vi det til 3. aug. Jeg tør på ingen måde tage afsted alene og kæresten ville være blevet lidt lang i hovedet, hvis han skulle gå glip af det, så jeg er glad for, den kunne rykkes.

Jeg har Googlet ubehagelige statistikker alt alt for meget (SÅ DUMT... som om, del ændrer noget som helst ), og der har været en del ulykkelige historier om SA/MA, så nerverne sidder uden på tøjet. Jeg bliver også lidt misundelig, når jeg hører om folk, der smutter til en "drop-in" ts i fx København, hehe. ALT i mit område har været booket længe frem.

Puha, jeg glæder mig til vi forhåbentlig får en lille livlig reje at se på onsdag. Please, please, PLEASE! Jeg kan næsten ikke overskue at skulle tilbage i behandling og ligge brak med kvalme og opkast igen.

Krydser fingre for vores februarbebser 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.