Til Thailand med 2-årig? Vaccinationer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.688 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juli 2016

Anonym trådstarter

Hejsa

Da vi skal til Thailand i 3 uger, ville jeg lige høre om nogen har erfaring med at rejse med 2-årige og om de skal vaccineres?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2016

baby_drømme

Anonym skriver:

Hejsa

Da vi skal til Thailand i 3 uger, ville jeg lige høre om nogen har erfaring med at rejse med 2-årige og om de skal vaccineres?

Vi var i Thailand i april med vores søn på dengang 2 år. Ja, alle skal vaccineres mod hepatitis A og B, samt stivkrampe.  

Anmeld Citér

28. juli 2016

Anonym trådstarter

EJA skriver:

Vi var i Thailand i april med vores søn på dengang 2 år. Ja, alle skal vaccineres mod hepatitis A og B, samt stivkrampe.  

Jeg har lige talt med lægen og bestilt tid. 

Tak for svar

Anmeld Citér

28. juli 2016

Anonym trådstarter

EJA skriver:

Må jeg spørge hvor i var henne og om det var godt? 

Anmeld Citér

28. juli 2016

AJ14

Hejsa

Jeg har også en på 2 år som har fået hepatitis vaccinen sammen med den almindelige børnevaccine. Da de en overgang var løbet tør for den de plejer at bruge i dk og derfor har vaccineret en del børn ned en vaccine hvor der også var hepatitis vaccine i. Så min  2-årige er vaccineret for hepatitis. Så spørg lige lægen inden så du ikke skal betale for en  vaccine,dit barn måske allerede har fået ��

Anmeld Citér

28. juli 2016

baby_drømme

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvor i var henne og om det var godt? 

Vi var i Phuket i 14 dage, hvor vi boede 3 forskellige steder for at opleve lidt forskelligt og ikke det samme hver dag. Det var helt fantastisk, de har en meget flot natur men varmen var ekstrem. Nu var vi der jo også i april, hvor der siges at være aller varmest  

Anmeld Citér

28. juli 2016

Anonym trådstarter

AJ14 skriver:

Jeg har også en på 2 år som har fået hepatitis vaccinen sammen med den almindelige børnevaccine. Da de en overgang var løbet tør for den de plejer at bruge i dk og derfor har vaccineret en del børn ned en vaccine hvor der også var hepatitis vaccine i. Så min  2-årige er vaccineret for hepatitis. Så spørg lige lægen inden så du ikke skal betale for en  vaccine,dit barn måske allerede har fået ��

De er alle beskyttede mod Hep B. Men de skal vaccineres ekstra mod Hep A. 

Anmeld Citér

28. juli 2016

Anonym trådstarter

EJA skriver:

Vi var i Phuket i 14 dage, hvor vi boede 3 forskellige steder for at opleve lidt forskelligt og ikke det samme hver dag. Det var helt fantastisk, de har en meget flot natur men varmen var ekstrem. Nu var vi der jo også i april, hvor der siges at være aller varmest  

Ja. Phuket er skøn. Vi har også været der før, dog uden barn

Anmeld Citér

28. juli 2016

Miti's mama

Anonym skriver:

Jeg har lige talt med lægen og bestilt tid. 

Tak for svar

Tjek en af de private vaccinations klinikker også. De er tit billigere. Eks sikkerrejse.dk

God rejse :-)

Anmeld Citér

28. juli 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Vi har kun vaccineret mod hep a. Hep b smitter primært gennem blod og sexuel kontakt det bør ikke være relevant for en 2 årig. 

Rigtig god tur

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.