Badeble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.547 visninger
6 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juli 2016

AJ14

Hej.

Hvad har I af erfaring med badeble og badebukser? Vi bruger specielle badebukser med indlæg som vores svømmeklub anbefaler, derudover har vi altid en Huggies ble eller dem fra Rema indenunder. Men synes nu ikke de holder 100 % tæt. Tis løber vel ud uanset hvilke bleer man bruger men synes ikke det er særligt betryggende at der er mulighed for at der løber lort ud af dem. Vi har prøvet det 2 gange, men heldigvis var det i omklædningsrummet. Men frygter at det er i poolen næste gang  

Hvad er Jeres erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
AJ14 skriver:

Hej.

Hvad har I af erfaring med badeble og badebukser? Vi bruger specielle badebukser med indlæg som vores svømmeklub anbefaler, derudover har vi altid en Huggies ble eller dem fra Rema indenunder. Men synes nu ikke de holder 100 % tæt. Tis løber vel ud uanset hvilke bleer man bruger men synes ikke det er særligt betryggende at der er mulighed for at der løber lort ud af dem. Vi har prøvet det 2 gange, men heldigvis var det i omklædningsrummet. Men frygter at det er i poolen næste gang  

Jeg kan varmt anbefale en stofbadeble. Vi har brugt nogle fra konfidence, og så et lille engangs indlæg som fanger lorten, så det er nemt at gøre rent. 

Vi har haft 2-3 stykker så der var noget at skifte mellem når man var på ferie og i pool flere gange om dagen. De er onesize, så vi har brugt dem fra fødslen og indtil hun smed bleen.

De giver også langt større bevægelsesfrihed for de små i vandet. Og så er det MEGET billigere end at købe dyre engangsbleer.

Anmeld Citér

28. juli 2016

Mortilah

Nu ved jeg ikke om du har en dreng eller pige og om der er tale om en baby eller en 2 aarig

Men: til min datter på 7 mdr har jeg helt klart haft det bedst med en decideret badedragt med integreret ble. Det er meget nemmere at holde om hende i vandet når der er stof på overkroppen. Rutsjer ikke så meget rundt imellem hænderne. Vi har en fra "Lässig" og Vi har aldrig haft problemer- vi svømmer minimum 2 gange ugentlig siden hun var 4 uger. Da vi ofte ligger en hel dag ved poolen bruger vi ikke engangsbleerne. Den store på 2,9 har også badebukser med indbygget ble. Det fungerer også super. Ca 35 kr og fra "fashy" men vi bor i udlandet så jeg ved ikke om de også er i dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. juli 2016

Diosa85

AJ14 skriver:

Hej.

I vores svømmehal må man ikke bruge badeble. Der skal de bare have almindelige badebukser/badedragt på. 

Hvis der så er en unge der skider i vandet så renser de det. Filteret kan ikke tåle badebleer fik jeg at vide 

Anmeld Citér

28. juli 2016

Kattha

Vi har købt et par badebukser i svømmehallen, de er formet sådan lidt shorts agtigt, med stramninger rundt om lårbasserne. Og så huggies. Går tit i svømmehalen, og har aldrig haft problemer.

Anmeld Citér

28. juli 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi startede ud med badebukser som også strammede om lårbasserne, så intet kunne løbe ud. Havde så svømmeble indenunder. 

Det var ingen problem. Nu har vi en badedragt med badeble. Heller ingen uheld (endnu) 

Anmeld Citér

28. juli 2016

(august)

Vi har brugt de badebukser fra isme vimse til alle tre og har aldrig haft nogle uheld når de har haft dem på. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.