så kan i godt vågne op piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. april 2008

Loggidut

nu sidder jeg her, med sovende barn i barnevognen, vasketøjskurven er tom, manden er på job, og gulvene er vasket...jeg har netop pudset vinduer ud til gården, og jeg har kaffe på kanden.
det eneste jeg skal nu er at komme i bad, jeg står i stærkt kontrast til mit skindende hjem....jeg er altså bare så røv beskidt, men min kaffekop og jer var vigtigere!

så vågn op, underhold mig, og få mig til at grine, jeg har 3 timer at slå ihjel til at sp kommer....så jeg fortjener at have det sjovt...så kom ind i kampen, gør mig glad...få mig til at grine...

det må sgu være jeres ansvar....!8D

så se lige af at komme i gang ik...

knus fra sloggi, som venter i spænding! lol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

linemus

Hvordan f..... kan du nå alt det? Og ha' energi til det? Jeg sidder her målløs og imponeret. Har været oppe siden kl.6, givet ungerne rent tøj på, fodret dem, lagt pigerne i barnevogn, spist morgenmad og sidder så her, mens bordet nedenunder stadig flyder med tallerkner og havregrød. Og GAB hvor er jeg træt. Hvad er dit trick, Loggi? Kom nu - del ;) Knus Line - der måske ville være knap så træt, hvis hun bare kunne gå i seng om aftenen :$

Anmeld

8. april 2008

Loggidut

det skal jeg fortælle dig...det er en ordentlig opskrift, men hvis man vil kan man godt følge den...
1. først anskaffer du dig en kat, bliver glad for den, sørger for den bliver syg, og får en syg stodder af en dyrlæge til at aflive den på den grusomste måde

2. så anskaffer du dig en teenager, som fucker sit liv op....

3. anskaffer dig igen en kat, som du dumper ud foran en bil (husk at elske den), og opsøger en vagt-dyrlæge som tager 1200 kr. for at aflive den, mens din søn står ved siden af...

4 oven i alt det bygger i lige om i et rum, så hele huset sviner...

alt det ordner du inden for kort tid....og går så ned med flaget...

se når du så sidder der...så er det du tænker...så stopper du fandme det piveri, og rejser dig op og begynder at rydde op....for at få styr på delene i dit liv...se så kan man overkomme det umulige...og ja når jeg lige kigger på klokken, så kan jeg da godt se den ikke er ret mange i grunden, fnis.,....lol, jeg er da en super rengørings nørd!

ha ha....du har da egentlig i grunden ret...måske skulle jeg synke tilbage og lave intet...ja det kunne da egentlig være så hyggeligt...hmmm....

aj den går ikke, nu trorjeg nok jeg ordner 1. salen...den trænger også gevaldigt til en kærlig omgang

Anmeld

8. april 2008

linemus

Puha, Loggi. Så tror jeg nok hellere jeg vil lade havregrøden stå ;)

Knus fra Line

Anmeld

8. april 2008

Loggidut

linemus skriver:

Puha, Loggi. Så tror jeg nok hellere jeg vil lade havregrøden stå ;)

Knus fra Line

lååååål....ja ik!

Anmeld

8. april 2008

BellaT

Øj, sikke en opskrift!
Tror også at jeg dropper rengøringsvanviddet så. Ikke at det er noget jeg egentlig lider af..;)
Jeg sidder her med sovende barn i vognen, sovende hund ved fødderne, kaffe og uhm, en træstamme.
Linemus: du har 2!!!8D Du er lovlig undskyldt! Bare vær doven når du har tid til det.;)

Knus fra Helle...

Anmeld

8. april 2008

BellaT

Loggi forresten. Fortæller du ikke lige om Tifs boel-test når den er udført? Kunne godt tænke mig at høre lidt om det. Min sp lavede den nemlig ikke. Hvad går det mon ud på?

Knus fra Helle...

Anmeld

8. april 2008

ka li ja

det er bare noget med at sp skal se om de kan følge ting med øjnene og kan hører en bjælde(meget lav lyd) og en klokke.
meget mere er der ikke i det.....

Anmeld

8. april 2008

ka li ja

er nødt til lige at skrive lidt mere da jeg har rundt indlæg 666 og det kan jeg ikke ha hængende over mig. er ikke specielt venner med fanden;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.