det skal jeg fortælle dig...det er en ordentlig opskrift, men hvis man vil kan man godt følge den...
1. først anskaffer du dig en kat, bliver glad for den, sørger for den bliver syg, og får en syg stodder af en dyrlæge til at aflive den på den grusomste måde
2. så anskaffer du dig en teenager, som fucker sit liv op....
3. anskaffer dig igen en kat, som du dumper ud foran en bil (husk at elske den), og opsøger en vagt-dyrlæge som tager 1200 kr. for at aflive den, mens din søn står ved siden af...
4 oven i alt det bygger i lige om i et rum, så hele huset sviner...
alt det ordner du inden for kort tid....og går så ned med flaget...
se når du så sidder der...så er det du tænker...så stopper du fandme det piveri, og rejser dig op og begynder at rydde op....for at få styr på delene i dit liv...se så kan man overkomme det umulige...og ja når jeg lige kigger på klokken, så kan jeg da godt se den ikke er ret mange i grunden, fnis.,....lol, jeg er da en super rengørings nørd!
ha ha....du har da egentlig i grunden ret...måske skulle jeg synke tilbage og lave intet...ja det kunne da egentlig være så hyggeligt...hmmm....
aj den går ikke, nu trorjeg nok jeg ordner 1. salen...den trænger også gevaldigt til en kærlig omgang
Anmeld