Hjælp din næste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
2 svar
1 synes godt om
27. juli 2016

Kløver

Profilbillede for Kløver
<3 <3 At blive mor er den største gave, livet kan give en <3 <3

Hej allesammen 

jeg har lavet en gruppe på Facebook som hedder: hjælp din næste 

https://m.facebook.com/groups/889756691136665

gruppen er til for at vi kan hjælpe hinanden, bortgive ting og modtage nødvendige ting, og bede om hjælp til feks mad osv hvis man sidder stramt i det eller havner i en akut økonomisk situation 

så ofte jeg har mulighed vil jeg lave nødhjælpspakke, julehjælp osv i det omfang jeg kan evt med hjælp fra andre som vil donere, så der kan nåes ud til flere, med tiden også Eid hjælp (muslimernes højtid efter ramadanen) 

har mange ideer på tegnebordet så håber at kunne skabe noget hvor der kan løftes i flok og folk tør spørge om hjælp, uden at blive dømt. 

Gruppen må også meget gerne deles og tilføje nye medlemmer  

på forhånd tak for at du læste med så langt og for din indsats  

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

27. juli 2016

Kattha

Årgangs Mor skriver:

Hej allesammen 

jeg har lavet en gruppe på Facebook som hedder: hjælp din næste 

https://m.facebook.com/groups/889756691136665

gruppen er til for at vi kan hjælpe hinanden, bortgive ting og modtage nødvendige ting, og bede om hjælp til feks mad osv hvis man sidder stramt i det eller havner i en akut økonomisk situation 

så ofte jeg har mulighed vil jeg lave nødhjælpspakke, julehjælp osv i det omfang jeg kan evt med hjælp fra andre som vil donere, så der kan nåes ud til flere, med tiden også Eid hjælp (muslimernes højtid efter ramadanen) 

har mange ideer på tegnebordet så håber at kunne skabe noget hvor der kan løftes i flok og folk tør spørge om hjælp, uden at blive dømt. 

Gruppen må også meget gerne deles og tilføje nye medlemmer  

på forhånd tak for at du læste med så langt og for din indsats  

Fedt

Anmeld Citér

27. juli 2016

Kløver

Profilbillede for Kløver
<3 <3 At blive mor er den største gave, livet kan give en <3 <3
Kattha skriver:

Fedt

Tak håber at kunne hjælpe en masse derude. Har ofte hørt herinde at nogle sidder uden mad og gaver selv om der findes julehjælp. Mange som mangler mad selv kort tid efter det er den 1. Ikke har til en is i ferien osv Det skær mig sådan i hjertet håber at kunne være med til at gøre en forskel om ikke andet så bare for nogle 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.