lidt nys om Igangsættelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej jeg ville lige høre hvis man går de der 14 dage over. og så man skal sættes igang? tager sygehuset så selv kontakt til en eller? noget jeg tit har tænkt på?

36+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

4kløver

hej jeg ville lige høre hvis man går de der 14 dage over. og så man skal sættes igang? tager sygehuset så selv kontakt til en eller? noget jeg tit har tænkt på?

36+3

Hejsa.. Ja det skulle jeg.. Da jeg var gået over tid fik jeg en tid hos en jm som skulle snakke om hvordan jeg skulle sættes igang.. Men jeg fødte  selv dagen ingen.. det er så 11år siden ved så ikke om det stadig er sådan

Så jeg kigger også lige med.. vis det skulle ha været lavet om..

Men jeg tror ikke at du når så langt

Anmeld

29. september 2009

SAL

T24/10-09 skriver:

36+3

Jeg gik 14 dage over...på 14. dagen skulle jeg selv ringe til fødegangen og aftale videre forløb...blev sat i gang samme dag Held og lykke!

Anmeld

29. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

4kløver skriver:

Hejsa.. Ja det skulle jeg.. Da jeg var gået over tid fik jeg en tid hos en jm som skulle snakke om hvordan jeg skulle sættes igang.. Men jeg fødte  selv dagen ingen.. det er så 11år siden ved så ikke om det stadig er sådan

Så jeg kigger også lige med.. vis det skulle ha været lavet om..

Men jeg tror ikke at du når så langt

hehe jeg tror jeg går over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.