fra kravl til gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
10 svar
9 synes godt om
26. juli 2016

anonym12

jeg ved godt børn er forskellige, men hvor længe gik fra dit barn kravlede til det gik?

og er det normalt at de rejser sig og giver slip (så falder han....da han jo ikke kan stå selv endnu )? Det giver mig dårlige nerver 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
anonym12 skriver:

jeg ved godt børn er forskellige, men hvor længe gik fra dit barn kravlede til det gik?

og er det normalt at de rejser sig og giver slip (så falder han....da han jo ikke kan stå selv endnu )? Det giver mig dårlige nerver 

Min datter lærte at kravle da hun var ca 7 mdr gammel. Inden da havde hun møvet sig afsted på maven i 2 mdr. 

Da hun lærte at kravle begyndte hun også at rejse sig op af ting og gav slip så hun faldt. Efter ca en uge lærte hun at bukke i benene så hun satte sig ned i stedet for at falde når hun gav slip  

På sin 1 års fødselsdag tog hun sit første skridt uden støtte og da hun blev 14 mdr kunne hun gå selv.

Så der gik 7 mdr fra hun lærte at kravle rigtigt til hun kunne gå uden støtte

Anmeld Citér

26. juli 2016

Diosa85

anonym12 skriver:

Det lyder helt normalt.  

T kravlede i 1,5-2 måneder før han begyndte at gå med gåvogn. Han har ikke sluppet endnu. :-)

Anmeld Citér

26. juli 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Mine kravlede da de var 6,6 og 5 mdr og meget hurtigt begyndte de at rejse sig op ad ting og gå rund om, de gik selv som 10,10 og 9 mor 

Anmeld Citér

26. juli 2016

baby_drømme

Ja, det er helt normalt 

Min søn kravlede da han var 7-8 måneder og gik da han var 11 måneder 

Anmeld Citér

26. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Min søn var 10 måneder da han kravlede, og han gik og løb da han var 15 måneder.

Anmeld Citér

26. juli 2016

Mortilah

Ja, det gør min også.. altså står op og slipper og bum vælter om- hvis ik hun når at gribe ud efter noget

Min søn kravlede med 7 mdr, gå med gåvogn 8 mdr og gik den dag han blev 10 mdr.

Min datter kravlede med 5-6 mdr. Nu 7 mdr går med gåvogn.. ved endnu ikke hvornår hun kommer til at gå selv, men som sagt rejser hun sig op af alt og slipper tit- samt kravler på trapper 

Anmeld Citér

27. juli 2016

anonym12

MummiT skriver:

Min datter lærte at kravle da hun var ca 7 mdr gammel. Inden da havde hun møvet sig afsted på maven i 2 mdr. 

Da hun lærte at kravle begyndte hun også at rejse sig op af ting og gav slip så hun faldt. Efter ca en uge lærte hun at bukke i benene så hun satte sig ned i stedet for at falde når hun gav slip  

På sin 1 års fødselsdag tog hun sit første skridt uden støtte og da hun blev 14 mdr kunne hun gå selv.

Så der gik 7 mdr fra hun lærte at kravle rigtigt til hun kunne gå uden støtte

Her står han ofte i nogle sekunder før han falder. Så jeg tror han prøve at stå selv. Af og til kan jeg dog godt se han vil ned og sidde. 

Tossede unger.....jeg får dårlige nerver. Jeg er spændt på hvornår han går, selvom der helt sikker går en del mdr endnu

Anmeld Citér

27. juli 2016

MissTas

anonym12 skriver:

Min datter rejste sig da hun var 9 mrd, kravlede da hun var 10 mrd og gik da hun var 14 mrd

Anmeld Citér

27. juli 2016

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Min søn møvede rundt da han var 5 måneder. Kravlede da han var 7 måneder, rejste sig op af ting da han var 8'måneder og gik da han var 10.5 måned.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.