Nf i dag. Nub teori?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2016

Kløver

Jeg gætter på en af hver men synes det er svært at se  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

Diosa85

Liv_86 skriver:

Det er også selv min fornemmelig. Men er ikke hel sikker på hvad man skal kigge efter ifølge den teori. 

Men anden teori siger man kan kigge på pulsen. Høj puls og de havde 160 og 165. Men det kan man vist ikke regne med siger nogen

Det med pulsen passer ikke. Så skulle Tobias ihvertfald have været en pige  

med nub teorien kigger man på rygraden og den lille streg nede ved benene. Hvis det er en pige skal streg og rygrad være parallel. Hvis det er en dreng skal stregen pege mere opad :-)

Anmeld Citér

26. juli 2016

Liv_86

Diosa85 skriver:

Det med pulsen passer ikke. Så skulle Tobias ihvertfald have været en pige  

med nub teorien kigger man på rygraden og den lille streg nede ved benene. Hvis det er en pige skal streg og rygrad være parallel. Hvis det er en dreng skal stregen pege mere opad :-)

Nej det sagde hun også til mig

men synes ikke rigtig jeg kan de en streg på TV2 som på tv1 der tænker jeg det er den hvide tykke?

Anmeld Citér

26. juli 2016

Diosa85

Liv_86 skriver:

Nej det sagde hun også til mig

men synes ikke rigtig jeg kan de en streg på TV2 som på tv1 der tænker jeg det er den hvide tykke?

Med din tilladelse gemmer jeg lige dine billeder. Så skal jeg prøve at sætte en rød ring om stregerne som jeg ser det? :-)

Anmeld Citér

26. juli 2016

Liv_86

Diosa85 skriver:

Med din tilladelse gemmer jeg lige dine billeder. Så skal jeg prøve at sætte en rød ring om stregerne som jeg ser det? :-)

Ja gerne 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Diosa85

Liv_86 skriver:

Ja gerne 

På tv1 virker der ikke som nogen tvivl. 

Tv2 har jeg lavet sen blå ring rundt om rygrad og det jeg ser som den lille streg og udfra den ser det ud til at være en pige. Den røde cirkel er den som jeg går ud fra du tænkte på, men tror det er lårbensknoglen eller sådan noget. For den sidder meget højt oppe i forhold til kroppen. 

Men husk lige, jeg er ikke jordmoder. Så du må endelig ikke hænge mig op på det. :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. juli 2016

Liv_86

Diosa85 skriver:

På tv1 virker der ikke som nogen tvivl. 

Tv2 har jeg lavet sen blå ring rundt om rygrad og det jeg ser som den lille streg og udfra den ser det ud til at være en pige. Den røde cirkel er den som jeg går ud fra du tænkte på, men tror det er lårbensknoglen eller sådan noget. For den sidder meget højt oppe i forhold til kroppen. 

Men husk lige, jeg er ikke jordmoder. Så du må endelig ikke hænge mig op på det. :-)

Tak for dit bud skal nok lade være med at hænge dig op på det synes bare det er meget spændende med teorien. 

Ved ikke lige hvorfor jeg har tegnet den røde cirkel

Anmeld Citér

26. juli 2016

Diosa85

Liv_86 skriver:

Tak for dit bud skal nok lade være med at hænge dig op på det synes bare det er meget spændende med teorien. 

Ved ikke lige hvorfor jeg har tegnet den røde cirkel

Hihi det er mig der har tegnet den røde cirkel. Den har jeg tegnet for at jeg kunne forklare at jeg tror det er lårbensknoglen ;-)

Anmeld Citér

26. juli 2016

Liv_86

Diosa85 skriver:

Hihi det er mig der har tegnet den røde cirkel. Den har jeg tegnet for at jeg kunne forklare at jeg tror det er lårbensknoglen ;-)

Hahhaa okay jeg troede du skrev at jeg havde tegnet den

Anmeld Citér

26. juli 2016

Diosa85

Liv_86 skriver:

Hahhaa okay jeg troede du skrev at jeg havde tegnet den

Hehe nej nej det er skam mig 

men glæder mig til en Update når du kender kønnene :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.