Hyppig afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej herinde Jeg har et spærgsmål vedrørende min søn på knap 4 måneder. Han har siden han var 4 uger gammel fået flaske. Han havde lidt forstoppelse i starten, men det blev udbedret ved han dagligt får en flaske grøn allomin. Han har haft ret regelmæssig afføring som for det meste er 2 gange dagligt. Morgen og aften. De sidste 2 dage har han dog haft afføring efter stort set hvert måltid dvs ca 9 gange pr døgn. Det er også mere tyndt i konsistensen end normalt. Kan det være pga varmen eller er det mon en infektion?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

Kattha

Anonym skriver:

Hej herinde Jeg har et spærgsmål vedrørende min søn på knap 4 måneder. Han har siden han var 4 uger gammel fået flaske. Han havde lidt forstoppelse i starten, men det blev udbedret ved han dagligt får en flaske grøn allomin. Han har haft ret regelmæssig afføring som for det meste er 2 gange dagligt. Morgen og aften. De sidste 2 dage har han dog haft afføring efter stort set hvert måltid dvs ca 9 gange pr døgn. Det er også mere tyndt i konsistensen end normalt. Kan det være pga varmen eller er det mon en infektion?

Jeg ville nok spørge min læge..

Anmeld Citér

26. juli 2016

Kattha

Og sørg for han får ekstra vand, så han ikke bliver dehydreret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.