Meget lav selvværd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
3 svar
1 synes godt om
25. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg døjer med utrolig lavt selvværd hvilket gør mig enormt usikker i en alder af snart 30 år. At gå til psykolog er ikke en mulighed, da det er enormt dyrt. Men hvad kan jeg ellers gøre for at tro på mig selv og  komme min usikkerhed og lave selvværd til livs? Det dræner mig virkelig og gør mig utrolig ked af det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg døjer med utrolig lavt selvværd hvilket gør mig enormt usikker i en alder af snart 30 år. At gå til psykolog er ikke en mulighed, da det er enormt dyrt. Men hvad kan jeg ellers gøre for at tro på mig selv og  komme min usikkerhed og lave selvværd til livs? Det dræner mig virkelig og gør mig utrolig ked af det 

Ved godt det "bare" er en annonce fra et dødsygt dameblad. Men artiklen har alligevel nogle gode punkter så vil da anbefale at prøve at læse den og følge den for en periode. Print den ud og hæng den på køleskabet evt :-)  http://woman.dk/dit-liv/sig-farvel-til-dit-darlige-selvvaerd

Anmeld Citér

25. juli 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Motion/træning og den rette kost, det udløser endorfiner/belønnelseshormon, og dit velvære stiger samtidigt med dit udseende ændres, du får et helt andet syn på dig selv 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Kattha

Anonym skriver:

Hvordan kommer det til udtryk? Altså hvad er du usikker over? Er det dit udseende, eller personlighed? Forhold til andre? Der er ting i mit liv som kan gøre mig usikker og få mig til at tvivle på mig selv. Men det er noget specifikt..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.