Er det mig der er sart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
11 svar
28 synes godt om
25. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg vil bare gerne vide om det er mig der er sart og skal tage mig sammen? Dog på en pæn måde 

Er det ikke underligt at kæresten uden at spørge om jeg og lillebror på 17 mdr vil med ud at cykle sammen med vores store pige på snart 5 år? Og her til aften havde han spurgt om de skulle spille et spil sammen uden at spørge om jeg ville være med... Jeg tænker bare....Er det ikke meget normalt at man er sammen som familie og laver ting sammen?? Eller er det helt normalt ikke at spørge den anden om man vil være med? Selvfølglig skal de have far og datter tid sammen men alligevel.... Ved godt det er plat men jeg bliver alligevel ked af det indeni kan jeg mærke... Jeg laver også en del ting selv sammen med mine børn men han bliver altid spurgt om han vil med...at han så altid siger nej er op til ham. Ved ikke....måske jeg bare mangler den der "familie-hygge".... Det gør vi nemlig ikke så meget sammen.... 

Hvad siger I? Skal jeg tage mig sammen og bare glæde mig over at de kan hygge sig sammen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2016

Kattha

Anonym skriver:

Jeg vil bare gerne vide om det er mig der er sart og skal tage mig sammen? Dog på en pæn måde 

Er det ikke underligt at kæresten uden at spørge om jeg og lillebror på 17 mdr vil med ud at cykle sammen med vores store pige på snart 5 år? Og her til aften havde han spurgt om de skulle spille et spil sammen uden at spørge om jeg ville være med... Jeg tænker bare....Er det ikke meget normalt at man er sammen som familie og laver ting sammen?? Eller er det helt normalt ikke at spørge den anden om man vil være med? Selvfølglig skal de have far og datter tid sammen men alligevel.... Ved godt det er plat men jeg bliver alligevel ked af det indeni kan jeg mærke... Jeg laver også en del ting selv sammen med mine børn men han bliver altid spurgt om han vil med...at han så altid siger nej er op til ham. Ved ikke....måske jeg bare mangler den der "familie-hygge".... Det gør vi nemlig ikke så meget sammen.... 

Hvad siger I? Skal jeg tage mig sammen og bare glæde mig over at de kan hygge sig sammen? 

Du skal snakke med din kæreste. Hvis noget går dig på, uanset om det egentlig er fair nok eller ej, så er det ikke nok at tage sig sammen. Du skal da komme ud med det, fortælle ham hvad du føler, og høre hans forklaring. Det er nok den bedste måde at løse problematikken på 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Abracadabra

Hvorfor spørger du ham ikke bare om I skal cykle en tur alle 4 i stedet for at oprette en debat på internettet om det?

Anmeld Citér

25. juli 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Hvorfor spørger du ham ikke bare om I skal cykle en tur alle 4 i stedet for at oprette en debat på internettet om det?

Fordi jeg vil høre om det er mig der er underlig og mærkelig.... Og hvis det er holder jeg bare min mund over for ham.... Sorry da...

Anmeld Citér

25. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Fordi jeg vil høre om det er mig der er underlig og mærkelig.... Og hvis det er holder jeg bare min mund over for ham.... Sorry da...

Underlig og mærkelig er lidt hårde ord. Men vil nok sige at ja du er sart. 

Hvorfor skal far spørger om i vil med hvis han har lyst til at cykle en tur eller spille et spil alene med sin datter? Så kan du jo bare spørger selv om du må være med. 

Han har tydeligvis ikke interessen i den familiestund du eftersøger og selv føler du mangler. Ellers havde han jo sagt ja når du spurgte om i skulle lave noget alle sammen. 

Men igen speak up. Spørg om du må være med og siger han nej, så respekter det og lad være at ta det personligt. 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Andre skal ikke definere om du er underlig el. ej. Og da slet ikke andre mennesker som ikke kender dig. Det er dine følelser og de er rigtige for dig. Snak med ham. Længere er den ikke.

Knus M

Anmeld Citér

26. juli 2016

TNBC

Anonym skriver:

Har du spurgt om du må være med? Ikke sikkert han tænker over, eller bare vil have lidt tid med pigen?

Hvorfor skal alt laves sammen? Lav noget med lillebror.. 

Anmeld Citér

26. juli 2016

sne190810

Ja, det syntes jeg. :-)

Anmeld Citér

26. juli 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Tja, i mine øjne er det underligt og mærkeligt, at du sætter dig til tasterne og baby.dk, inden du åbner munden og spørger, om I skal lave noget alle 4.

Tal med ham!

Anmeld Citér

26. juli 2016

Soonmom

Jeg synes du lyder lidt sart.  Hvis du vil med er det da bare at spørge? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.