hjælp til hat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. juli 2016

Kay

Vi skal til min brors bryllup til efteråret... og der skal jeg havde denne kjole på i kirken (og jeg skal havde fundet en lang kjole til festen)

i kirken skal vi kvinder havde hat på...  ja lidt royal har man lov at være 

jeg kunne godt tænke mig at det var en rød hat... men jeg kan ikke finde noget sted man kan købe den slags hatte uden de koster en formue!?

lige et per billeder til at give en ide om hatte arten 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Har du kigget på nogen engelske sider? I og med mange kvinder har hat på til kirkebryllup, så burde det da være til at finde

Anmeld Citér

25. juli 2016

Kay

PT skriver:

Har du kigget på nogen engelske sider? I og med mange kvinder har hat på til kirkebryllup, så burde det da være til at finde

Nej det har jeg slet ikke tænkt på... men kommer der noget told eller afgifter på når man køber i England? 

Anmeld Citér

25. juli 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kay skriver:

Nej det har jeg slet ikke tænkt på... men kommer der noget told eller afgifter på når man køber i England? 

Nej, Storbritanien er stadig med i EU, så der kommer hverken told eller moms på købet. 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Kay

PT skriver:

Nej, Storbritanien er stadig med i EU, så der kommer hverken told eller moms på købet. 

Kender du nogle gode sider?

Anmeld Citér

25. juli 2016

Sørens

Kay skriver:

Vi skal til min brors bryllup til efteråret... og der skal jeg havde denne kjole på i kirken (og jeg skal havde fundet en lang kjole til festen)

jeg kunne godt tænke mig at det var en rød hat... men jeg kan ikke finde noget sted man kan købe den slags hatte uden de koster en formue!?

Jeg var til bryllup i sommers og ville også gerne have en hat på. Jeg fandt en lidt ligesom den på det første billede! 100kr i en "kineser" shop på nørrebrogade! Der ligger en lignende butik i Lyngby! ( ved ikke hvor du bor) men tror de findes i hele landet.

Anmeld Citér

25. juli 2016

Rauw

Nu ved jeg ik hvor meget tid du har. Men ellers ebay og wish har mange fine billige hatte. Men leveringen kan ta fra en uge til fire uger. Jeg køber altid hatte der, både til fester og til ungernes udklædningskasse. 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Kay

Sørens skriver:

Jeg var til bryllup i sommers og ville også gerne have en hat på. Jeg fandt en lidt ligesom den på det første billede! 100kr i en "kineser" shop på nørrebrogade! Der ligger en lignende butik i Lyngby! ( ved ikke hvor du bor) men tror de findes i hele landet.

Jeg bor i lyngby  men den butik er desværre lukket  efter ombygning blev huslejen sat i vejret  

Anmeld Citér

26. juli 2016

Kay

Rauw skriver:

Nu ved jeg ik hvor meget tid du har. Men ellers ebay og wish har mange fine billige hatte. Men leveringen kan ta fra en uge til fire uger. Jeg køber altid hatte der, både til fester og til ungernes udklædningskasse. 

Jeg har tjekket wish og fandt ingen af den slags hatte

Anmeld Citér

26. juli 2016

MysteriousAngel

Kay skriver:

Har du tjekket ebay?

Jeg har fundet disse, kun i europa.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_dcat=45230&Color=Red&_sop=15&_nkw=womens%20church%20hats&rt=nc&LH_PrefLoc=5&_trksid=p2045573.m1684

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.