Alene med 3 børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg søger noget erfaring fra nogle der er alene med 3 børn.

Jeg er selv alene med 2 skønne unger, og drømmer meget om at få en til. Føler mig ikke færdig som gravid 

Alderen har jeg lidt i mod mig, og ham jeg ønsker at dele mit liv med, er desværre ikke fundet..

Jeg har virkelig et ønske om en lille mere, så derfor overvejer jeg nu at få et alene.

Mine 2 skønner unger er jeg alene med 24/7..

Men kom med jeres gode råd  Dumme bemærkninger frabedes..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Må jeg spørger om,

arbejds forhold

transport

mulighed for pasning ved sygdom m.v 

Det syntes jeg er vigtige faktorer. Bliver noget praktisk men vigtigt for at få hverdagen til at køre. 

Anmeld Citér

25. juli 2016

lineog4

Jeg har været alene 3 mnd med vores 3 børn og jo så ikke økonomisk alene - for synes sørme det er dyrt med 3 børn i hvert fald når man vil give dem det jeg gerne vil. 

Jeg har et arbejde hvor det er umuligt at være alene med børn med mindre man har en babysitter eller et netværk der kan være der fast en gang om ugen og diverse andre eftermiddage plus et par lørdage, men det er jo det samme om jeg har to eller 3, måske bare lettere at få nogle til at tage tjansen med 2 end med 3 

med 3 aktive børn er der her hjemme næsten en aktivitet fastlag hver dag og der er legeaftaler der skal med hjem eller hentes fra også næsten hver dag - så må indrømme da manden min kom hjem efter 3 måneder, kunne jeg kun erkende: det er så meget lettere at være to. 

Jeg ville personligt nødig være alene med 3 for jeg tror jeg ville føle jeg aldrig slog til, aldrig kunne give det jeg gerne ville. Især hvis det ene var en baby for hvordan skulle jeg så komme til fodboldtræning med den største, til teaterforestillinger med den mellemste - jeg ved det ikke jeg tager hatten af for alle der er alene og får en baby, for hvis jeg havde dårligt samvittighed overfor mine unger da de blev storesøskend, hvordan ville jeg så ikke have haft det hvis jeg havde været alene om det?

jeg er heller ikke færdig med børn, graviditet, babyer men det er min mand og ergo er jeg. Og tænker om du kan bruge den tanke for du kunne jo også have været i et forhold og han var færdig med børn og du så måtte begrave drømmen.

Anmeld Citér

25. juli 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg har været alene 3 mnd med vores 3 børn og jo så ikke økonomisk alene - for synes sørme det er dyrt med 3 børn i hvert fald når man vil give dem det jeg gerne vil. 

Jeg har et arbejde hvor det er umuligt at være alene med børn med mindre man har en babysitter eller et netværk der kan være der fast en gang om ugen og diverse andre eftermiddage plus et par lørdage, men det er jo det samme om jeg har to eller 3, måske bare lettere at få nogle til at tage tjansen med 2 end med 3 

med 3 aktive børn er der her hjemme næsten en aktivitet fastlag hver dag og der er legeaftaler der skal med hjem eller hentes fra også næsten hver dag - så må indrømme da manden min kom hjem efter 3 måneder, kunne jeg kun erkende: det er så meget lettere at være to. 

Jeg ville personligt nødig være alene med 3 for jeg tror jeg ville føle jeg aldrig slog til, aldrig kunne give det jeg gerne ville. Især hvis det ene var en baby for hvordan skulle jeg så komme til fodboldtræning med den største, til teaterforestillinger med den mellemste - jeg ved det ikke jeg tager hatten af for alle der er alene og får en baby, for hvis jeg havde dårligt samvittighed overfor mine unger da de blev storesøskend, hvordan ville jeg så ikke have haft det hvis jeg havde været alene om det?

jeg er heller ikke færdig med børn, graviditet, babyer men det er min mand og ergo er jeg. Og tænker om du kan bruge den tanke for du kunne jo også have været i et forhold og han var færdig med børn og du så måtte begrave drømmen.

Tak for at du ville dele dine tanker og erfaring  Alt bliver læst og taget med i mine overvejelser  

Anmeld Citér

25. juli 2016

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Må jeg spørger om,

arbejds forhold

transport

mulighed for pasning ved sygdom m.v 

Det syntes jeg er vigtige faktorer. Bliver noget praktisk men vigtigt for at få hverdagen til at køre. 

Jeg arbejder i samme by som jeg bor i. Arbejder kun i hverdagene, så ingen weekend vagter, og kun 5 min i transport 

Har min familie og en veninde som gerne hjælper mig ved sygdom osv., hvad der nu er muligt for dem selv i forhold til deres job og skole.

Og det er helt okay at blive praktisk, også derfor jeg søger erfaing for folk der har prøvet det 

Anmeld Citér

26. juli 2016

sne190810

Sådan helt lavpraktisk, så har du altid en hånd for lidt, med tre børn og kun to hænder. 

Jeg ville tanke meget over om det egoistiske i dét valg - tænke tanker som at jeg evt ville kunne tilsidesætte MIT behov for flere børn ift de 2 børn jeg havde i forvejen og deres "behov" for endnu et barn.. Hvis du forstår :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.