Jeg har været alene 3 mnd med vores 3 børn og jo så ikke økonomisk alene - for synes sørme det er dyrt med 3 børn i hvert fald når man vil give dem det jeg gerne vil.
Jeg har et arbejde hvor det er umuligt at være alene med børn med mindre man har en babysitter eller et netværk der kan være der fast en gang om ugen og diverse andre eftermiddage plus et par lørdage, men det er jo det samme om jeg har to eller 3, måske bare lettere at få nogle til at tage tjansen med 2 end med 3 
med 3 aktive børn er der her hjemme næsten en aktivitet fastlag hver dag og der er legeaftaler der skal med hjem eller hentes fra også næsten hver dag - så må indrømme da manden min kom hjem efter 3 måneder, kunne jeg kun erkende: det er så meget lettere at være to.
Jeg ville personligt nødig være alene med 3 for jeg tror jeg ville føle jeg aldrig slog til, aldrig kunne give det jeg gerne ville. Især hvis det ene var en baby for hvordan skulle jeg så komme til fodboldtræning med den største, til teaterforestillinger med den mellemste - jeg ved det ikke jeg tager hatten af for alle der er alene og får en baby, for hvis jeg havde dårligt samvittighed overfor mine unger da de blev storesøskend, hvordan ville jeg så ikke have haft det hvis jeg havde været alene om det?
jeg er heller ikke færdig med børn, graviditet, babyer men det er min mand og ergo er jeg. Og tænker om du kan bruge den tanke for du kunne jo også have været i et forhold og han var færdig med børn og du så måtte begrave drømmen.
Anmeld
Citér