Baby-nest i babysengen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2017

Ivan.nielsen@live.dk

Du kan sagten brugene  baby nest i en Lilleper seng

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2017

TLO

Du kan sagten brugene babynest t i en Lilleper seng

Men ikke længere, da barnet nu er knapt et år....det er en gammel tråd :-)

Anmeld Citér

2. august 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej Alle.

Vi er så heldige at have fået en 'Lille-Per seng' i før-barselsgave, og nu bliver jeg i tvivl om vi kan bruge den med det samme?? Jeg har termin d. 12 september og havde egentlig bare regnet med at købe en baby-nest som lille-manden kan ligge i nede i Lille-Per sengen, indtil han bliver stor nok til at sove i selve sengen.

Men nu siger de kloge at: "Han skal da ligge i en vugge først"!

Skal han det? Kan han ikke 'bare likke i en baby-nest eller i liften nede i sengen??

HJÆLP!!?? Mange hilser fra førstegangs-moderen!!

Jeg havde vugge til min første. Og han skulle vugges i mine arme for at falde i søvn da vuggen blev for stor. 

Den anden sov i liften i tremmesengen og han skulle aldrig vugges. Så jeg ville, ud fra mine erfaringer, aldrig anbefale en vugge. 

Hov ser nu at det er en gammel tråd

Anmeld Citér

2. august 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hej Alle.

Vi er så heldige at have fået en 'Lille-Per seng' i før-barselsgave, og nu bliver jeg i tvivl om vi kan bruge den med det samme?? Jeg har termin d. 12 september og havde egentlig bare regnet med at købe en baby-nest som lille-manden kan ligge i nede i Lille-Per sengen, indtil han bliver stor nok til at sove i selve sengen.

Men nu siger de kloge at: "Han skal da ligge i en vugge først"!

Skal han det? Kan han ikke 'bare likke i en baby-nest eller i liften nede i sengen??

HJÆLP!!?? Mange hilser fra førstegangs-moderen!!

Gammel tråd. Men faldt selv i med begge ben

Anmeld Citér

26. juni 2019

LouiseSJ

Jeg kan kun anbefale at få fat i en babynest. Den gjorde virkelig underværker for vores baby, som pludselig sov bedre og længere. Jeg har skrevet en guide til Babynests, som jeg håber er det okay med Staff at jeg deler? 

Du finder den her LINK SLETTET 

Anmeld Citér

26. juni 2019

LouiseSJ

Jeg kan kun anbefale at få fat i en babynest. Den gjorde virkelig underværker for vores baby, som pludselig sov bedre og længere. Jeg har skrevet en guide til Babynests, som jeg håber er det okay med Staff at jeg deler? 

Du finder den her LINK SLETTET 

Hov! Jeg glemte at sige, at jeg selvfølgelig hjertens gerne svarer på eventuelle spørgsmål om babynest. 

Det gælder trådstarter og andre som måtte være i tvivl om det ene eller det andet. 

God dag til jer!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.