Kan jeg blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej allesammen. 

Tillykke til jer alle med en spirer i maven,  for den snart er der for os andre! 

Jeg testede for ægløsning i onsdags, D 20. Juli. Vi sexede den aften. 

Vi havde ikke samleje dagene efter eller dagene op til, da min mand ikke var hjemme... Kan jeg være blevet gravid, eller er chancen helt ringe? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2016

Bønnespire

Du kan sagtens være blevet gravid, sæden kan jo holde sig inde i kvinden i op til 3 dage mener jeg. Men uanset hvor meget sex man har på en måned har man altid kun 25% chance for graviditet, så intet er desværre sikkert   For i er heldige.

Anmeld Citér

25. juli 2016

Anonym trådstarter

Bønnespire skriver:

Du kan sagtens være blevet gravid, sæden kan jo holde sig inde i kvinden i op til 3 dage mener jeg. Men uanset hvor meget sex man har på en måned har man altid kun 25% chance for graviditet, så intet er desværre sikkert   For i er heldige.

Nu ved jeg ikke om det har nogen betydning.. Men har så ofte hørt, at hvis kvinden sidder på manden, mens han kommer, så er chancen for graviditet ikke så stor? Kan det passe? 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Bønnespire

Anonym skriver:

Nu ved jeg ikke om det har nogen betydning.. Men har så ofte hørt, at hvis kvinden sidder på manden, mens han kommer, så er chancen for graviditet ikke så stor? Kan det passe? 

Det har jeg aldrig hørt om før, så kan jeg desværre ikke svare på  

Anmeld Citér

25. juli 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Det korte svar er nej. Sædcellerne finder vej, tyngdekraften til trods

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.