så er vi hjemme igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. april 2008

Siber

og nej hvor er det dejligt!
Farmand er kommet hjem, og det er dejligt! Alma blev bare ssssååååååå glad for at se sin far (så jeg nærmest begyndte at tude) men Johanna skulle lige kigge ham an (hun har jo hellere ikke set ham i 1 md) I går var Andreas på kursus hele dagen, så Alma blev bare så ulykkelig (han var kørt da vi stod op) hun græd og spurgtre efter ham, da jeg sagde at han var på arbejde, sagde hun bare hvorfor, vi skal ringe til ham (hun troede måske at han var taget ud og rejse igen) så i morges var gensynsglæden stor igen!
Puha jeg ønsker ikke at han skal afsted igen lige med det samme, og slet ikke i en md!
Nu skal Johanna bare lige venne sig til at være hjemme igen, og at bedsteforældrene ikke er der hele tiden, for hun er godt nok blevet dårligt til at underholde sig selv, det var hun ellers god til før far tog afsted!
MEN det er dejligt at være hjemme, og dejligt lige at sidde lidt ved computeren!
Knus fra Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

BellaT

Skøøøønt for jer.
Og stakkels Alma der åbenbart har savnet farmand rigtig rigtig meget. Krydser fingre for at han bliver hjemme i laaaang tid nu.

Knus fra Helle...(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.