Hvor længe skal der gå før re-operation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.317 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. juli 2016

Mom2Two

Hejsa

jer der har fået kejsersnit, og hvor længe sku der så gå efter jeres kejsersnit, før i fik arkorrektion/kosmetisk operation af arret/maven? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2016

nielsen80

Mom2Two skriver:

Hejsa

jer der har fået kejsersnit, og hvor længe sku der så gå efter jeres kejsersnit, før i fik arkorrektion/kosmetisk operation af arret/maven? 

Forstår ikke helt, jeg har fået KS men har ikke fået en reoperation/kosmetisk rettelse. Tror ikke det er noget man bare får, med mindre det er virkelig grelt. Mit ar er først ved at være 'pænt' her 4 år efter, og med pænt mener jeg uden rødme m.m.

Anmeld Citér

23. juli 2016

maybebaby2

Jeg fik ks for snart 7 år siden, og man kan næsten ikke se det mere og lægger heller ikke selv mærke til det som i starten. Samt det et mærke fra min datter så kunne ikke finde på og få det fjernet

Anmeld Citér

23. juli 2016

Mom2Two

Forstår ikke helt, jeg har fået KS men har ikke fået en reoperation/kosmetisk rettelse. Tror ikke det er noget man bare får, med mindre det er virkelig grelt. Mit ar er først ved at være 'pænt' her 4 år efter, og med pænt mener jeg uden rødme m.m.

Har skam tænkt mig a betale selv

har fået 3 kejsersnit, 2 akutte... Jeg har 3 ar på maven.. Det virkelig grimt ... Det nu ik arrene i sig selv der irretere mig, men bulen over

Anmeld Citér

23. juli 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg har fået to Ks men der er skåret samme sted begge gange så har kun et ar

Anmeld Citér

24. juli 2016

Mom2Two

Mulllesmor skriver:

Jeg har fået to Ks men der er skåret samme sted begge gange så har kun et ar

Eh okey? Ka ikk rigtigt se hva jeg ska bruge det til? Det var ikk det mit indlæg handlede om 

Anmeld Citér

24. juli 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker at du kontakter den klinik du gerne vil bruge, også ka de hjælpe dig med praktisk info osv omkring hvor lang tid efter ks, der helst ska gå inden en ny operation.

Hvordan ka det være at de ik har fuldt  det gamle ks ar, da de lavede nr 2 og 3? Det fik jeg at vide de ville gøre, hvis jeg sku ha haft ks 2 gang, netop for at undgå for meget arvæv i maven.

vh stine

Anmeld Citér

24. juli 2016

nielsen80

Mom2Two skriver:

Har skam tænkt mig a betale selv

har fået 3 kejsersnit, 2 akutte... Jeg har 3 ar på maven.. Det virkelig grimt ... Det nu ik arrene i sig selv der irretere mig, men bulen over

Arh ok så er jeg med

Hm jeg ved ikke, hvor længe der skal gå, jeg tænker i hvert fald et halvt til et helt år, får de kan se arvæv osv. Derudover i forhold til bulen, vil det jo nok være smart at være tilbage til før graviditetsvægten og skinnet, mavemuskler m.m. skal være tilbage til normalen. Men kontakt den klinik, som du har tænkt at bruge, de vil sikkert kunne vejlede dig.

Det er da ikke særlig fedt, de ikke 'bare' har brugt det samme ar alle gangene. 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Mom2Two

nielsen80 skriver:

Arh ok så er jeg med

Hm jeg ved ikke, hvor længe der skal gå, jeg tænker i hvert fald et halvt til et helt år, får de kan se arvæv osv. Derudover i forhold til bulen, vil det jo nok være smart at være tilbage til før graviditetsvægten og skinnet, mavemuskler m.m. skal være tilbage til normalen. Men kontakt den klinik, som du har tænkt at bruge, de vil sikkert kunne vejlede dig.

Det er da ikke særlig fedt, de ikke 'bare' har brugt det samme ar alle gangene. 

Jeg aner ikk hvorfor de ikk har brugt samme ar nogle a gangene... De siger nemlig a jeg ikk danner så meget arvæv og er helet fint nok (det sprang op 2. gang... Heldigvis på hospitalet) de er brede, vi snakker 0,5 cm nogle steder, og de sidder højt... Intet ka dække arrene, eller bulen... Selv med trusser på, så sidder dellen og arrene 3-4--5 cm over ... Jeg hsr som sagt intet imod arrene, jeg elsker hva de betyder, men det her hæmmer mig så utroligt meget ... 

Jeg mangler li 5-7 kg mere, men jeg ved af erfaring a bulen stadig vil være der heh... 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Mom2Two skriver:

Eh okey? Ka ikk rigtigt se hva jeg ska bruge det til? Det var ikk det mit indlæg handlede om 

nææ det ved jeg skam godt - det var egentlig også bare fordi jeg undrede mig over du havde 3 ar...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.