Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan jeg bruge tamponer efter en spontan abort ? Er ved at gå ud af mit go'e skin over de der bind og har siddet hjemme i 4 dage og føler mig tvunget til at bare sidde ned med ble på Det er 4 dage siden jeg aborteret, så bløder kun lige som mens nu.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tror jeg ikke du må da alt det kroppen så udskiller ikke kan komme ud kæmpe til dig det er utroligt hårdt at gå igennem har selv været der 2 gange
Da jeg havde en spontan abort sagde lægen at jeg ikke måtte bruge tampon.
Jeg føler også at jeg har ble på når jeg bruger bind, så kender følelsen.
Sender et kram din vej, og håber at du snart får to streger igen
Jeg er også ved at abotere.. Eller jeg fik de der 4 stikpiller sidste lørdag og skal til tjek imorgen.. Jeg fik af vide at jeg ikke måtte bruge tamponer, og at man heller ikke få hav sex imens det bløder (hvem har også lyst til det!?).. I hvert fald ikke uden kondom pga. risiko for infektion fordi det hele deroppe er åbent..
Jeg sender dig ALLE de bedste tanker !!! Det er ikke sjovt at være i vores sted
Anonym skriver: Kan jeg bruge tamponer efter en spontan abort ? Er ved at gå ud af mit go'e skin over de der bind og har siddet hjemme i 4 dage og føler mig tvunget til at bare sidde ned med ble på Det er 4 dage siden jeg aborteret, så bløder kun lige som mens nu.
Da jeg havde fået abort (udskrabning) skulle jeg vidst vente 8 uger med at bruge tampon..
Der var samme "regler" som efter en fødsel.
Tak for alle svar jeg tog chancen i forgårs og brugte tampon da jeg første gang skulle ud og handle, jeg blødte ligesom almindelig mens. Skiftet til bind med det samme jeg kom hjem. Men efter jeg havde brugt tampon 2 gange hvor jeg skulle noget er det faktisk stoppet med at bløde.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128