Eksperthjælp: Kæreste skal have barn med eks-kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
0 svar
1 synes godt om
22. juli 2016

Gitte Sander

Hej jeg har har en kæreste som skal være far med hans gamle bolleven men han sagde at han ikke ville ha noget med det barn at gøre da han kommer hjem igår var han så sur og det gik ud over mig også sagde han at nu ville han gerne vi have et skænderi over det og nu Idag har han næsten ikke snakket til mig eller noget kan være bange for at han ville gå tilbage til hende selvom han siger til mig at det ville han ikke, hvad skal jeg gøre ????????

Gittes svar

Hej Kat1991,

Uha, det var en svær situation. Min første tanke er, at I nok allesammen har brug for lidt tid til at fordøje den information.

Det er meget forståeligt, at du kan blive nervøs for, hvad det vil betyde for jeres forhold og om han vil gå tilbage til hende. Hvad der videre kommer til at ske i den historie er nok ikke noget, som lige bliver afgjort fra en dag til den næste.

Men et forslag kunne være at give din kæreste noget tid til at fordøje informationen, og i den tid kan du jo så tænke over, hvorhenne dine egne grænser går i forhold til dette. Om I kan og skal blive sammen under de forudsætninger er jo ikke kun op til din kæreste, men også til dig.

Mvh.

Gitte

Gitte modtager enkeltpersoner og par i terapi, ligesom hun afholder mindfulnessgrupper, udviklingsgrupper, samt weekend workshops for par. Hun er forfatter til bogen "Grib kærligheden"

Se Gittes hjemmesider: www.gittesander.dk og www.gribkærligheden.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+