anbefaling af tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej alle i søde mennesker. 

Hvad kan i anbefale af tremmesenge til baby? Synes det er noget af en jungle at finde rundt i og der er så mange valgmuligheder  jeg tænker at jeg gerne vil ha en der kan bruges både som baby og junior seng og kan hæves. Den ska også gerne være pæn og lidt romantisk stil ville også være rart. Jeg kan bedst lige dem med gavl også  faktisk  har kigget lide på flere og både ikeas seng som er billig ku være en mulighed, da jeg så ikke ville ha noget imod at skifte den ud om et par år. Kilisengen er også fin og smart men synes den er ret dyr. Har kigget lidt på flexa og stokke også... uhhh det er svært  hva har i af erfaringer og anbefalinger? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2016

Kattha

Anonym skriver:

Hej alle i søde mennesker. 

Hvad kan i anbefale af tremmesenge til baby? Synes det er noget af en jungle at finde rundt i og der er så mange valgmuligheder  jeg tænker at jeg gerne vil ha en der kan bruges både som baby og junior seng og kan hæves. Den ska også gerne være pæn og lidt romantisk stil ville også være rart. Jeg kan bedst lige dem med gavl også  faktisk  har kigget lide på flere og både ikeas seng som er billig ku være en mulighed, da jeg så ikke ville ha noget imod at skifte den ud om et par år. Kilisengen er også fin og smart men synes den er ret dyr. Har kigget lidt på flexa og stokke også... uhhh det er svært  hva har i af erfaringer og anbefalinger? 

Vi har den helt almindelige fra Ikea, og den har tjent upåklageligt indtil videre, selv om vi konstant læner os over den, så der bliver rykket og trykket i den ene side. Skal nok skifte til en juniorseng om lidt, men kun fordi datteren er ved at være for lang, men hun elsker sin seng.. Det er så den eneste jeg har erfaring med, men den er på ingen måder særlig romantisk eller pæn 

Anmeld Citér

22. juli 2016

superbaby

Når du er ude efter en som også kan være junior seng ville jeg vælge Flexa. Men en Juno/Kili/Noah risikerer du at barnet bliver for langt og du dermed bliver tvunget til at tage siden af, før barnet egentlig er klar.

Vores dreng kravlede over kanten og faldt på gulvet, da han var godt 1 1/2, så købte vi en Flexa i stedet 

Anmeld Citér

22. juli 2016

Anonym trådstarter

Slet ik flere med gode råd/anbefalinger?  

Anmeld Citér

23. juli 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tilslutter mig Ikeas alm tremmeseng.

Vi brugte vores til 2 børn, hvorefter vi har givet den videre, og købt en juiner seng med skuffer under. Vh stine

Anmeld Citér

23. juli 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Slet ik flere med gode råd/anbefalinger?  

Vi har haft BRIO til vores yngste - der kan den ene side sænkes :-) Skide smart hvis man har den stående tæt op af ens egen seng, så kan man nemlig nemt lægge med armen inde hos barnet...- hvilket hjalp her, ved urolig nattesøvn :-)

Anmeld Citér

23. juli 2016

Lilott

Vi havde den fra IKEA til vores søn og den skal nu genbruges til lillesøster. 

Den holder til virkelig meget! Vi har lænt os op ad den hver dag i forbindelse med putning og da vi tog siden af den sad jeg i den sammen med vores søn og læste godnathistorie  

Anmeld Citér

23. juli 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Syntes mere at gemme pengene til en fed junior seng er det bedste. 

Vi købt en brugt tremmeseng som nu har været brugt af 4 børn optil 2.5 Ca. 

Hat faktisk også valgt en brugt udtræksseng fra ikea som junior. Som lillesøster sikkert også får en af. 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

MKBP skriver:

Vi har haft BRIO til vores yngste - der kan den ene side sænkes :-) Skide smart hvis man har den stående tæt op af ens egen seng, så kan man nemlig nemt lægge med armen inde hos barnet...- hvilket hjalp her, ved urolig nattesøvn :-)

Ja det lyder smart.. den vil jeg tjekke ud tak 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Syntes mere at gemme pengene til en fed junior seng er det bedste. 

Vi købt en brugt tremmeseng som nu har været brugt af 4 børn optil 2.5 Ca. 

Hat faktisk også valgt en brugt udtræksseng fra ikea som junior. Som lillesøster sikkert også får en af. 

Det har jeg også haft overvejet  hmm det svært hehe. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.