Hej
Da min mand er stiliriseret "da han var sammen med sin eks kone og efter de fik deres søn bedte hun ham om det, så han gjorde det". er vores eneste mulighed at bruge en donor, hvilket vi har gjort i går fik jeg donorsæd sprøjtet op, mit største ønske er at få et barn da jeg ikke selv har nogle, kunne have haft hvis jeg ikke valgte en abort som 19 årig. Så derfor tog vi det valg at prøve med donorsæd, hvor vil valgte en anonym donor dog kiggede vi efter en med brunt hår og blå øjne da min mand og jeg begge har brunt hår og blå øjne. Nu skal vi så gå og vente i nogle uger før vi ved om det lykkes, selvom jeg håber, vil jeg ikke sætte for høje forventninger til det da jeg så ved at jeg vil blive pænt skuffet og ked af det. Vi skal heldigvis på ferie fra på søndag og 1 uge frem så kan det være jeg ikke kommer til at gå og tænke for meget på om det nu lykkes og tjekke efter tidlige tegn på graviditet, første gang jeg var gravid lagde jeg ikke som sådan mærke til nogle tegn da det ikke var planlagt, ved bare at jeg fik et flip med nudler og spiste større portioner, og da min mens udblev 2 dage blev jeg testet som var positiv, nu ønsker jeg dette så ved jeg helt sikkert kommer til at holde øje med tidlige tegn.
Nogle der har prøvet det samme? Hehe det er der sikkert. 
Anmeld
Citér