Går 1. gangs altid over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

kiroo

malou skriver:

Jeg gik 8 dage over tid.... fik løsnet hinder hos min JM og 9 timer efter startede mine veer med 300 i timen.....

knus malou

kunne være jeg skulle få min jmd til det i morgen, gør det ondt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

mor_sabina

Jeg var sat til 1. maj ved nf scanning men 3.maj til 3d scanning fødte 00.23
4. maj så 23 min over tid

Anmeld

29. september 2009

saxa

1.gangs og fødte lige præcis på terminsdagen  Rimelig godt ramt synes jeg selv.. hehe...

Anmeld

29. september 2009

malou

kiroo skriver:

kunne være jeg skulle få min jmd til det i morgen, gør det ondt..

nej det gjorde ikke ondt men det var ikke rart... men jeg tænkte bare hvis det virkelig kunne sætte det hele igang så måtte jeg bare få det overstået med de hinder... det tog jo kun 10-15 sek.

Vi gik en tur i skoven med hundende da vi kom hjem og så fik jeg sådan en trækken rundt om i lænden hvilket jeg så kunne læse mig til at det var små begyndene veer.... vupti vandet gik og så kom veerne 5 min efter. Jeg kan kun anbefale at du får løsnet hinder... men jeg har dog hørt at det ikke er 100 % at det hjælper men det er da klart en forsøg værd ikke sandt

knus og pøj pøj

Anmeld

29. september 2009

DK

Jeg fødte 14 dage før tid. Kirstine vejede 3550 gram og 53 cm. så jeg er glad for at jeg ikke gik 14 dage over tid...

Anmeld

29. september 2009

kiroo

malou skriver:

nej det gjorde ikke ondt men det var ikke rart... men jeg tænkte bare hvis det virkelig kunne sætte det hele igang så måtte jeg bare få det overstået med de hinder... det tog jo kun 10-15 sek.

Vi gik en tur i skoven med hundende da vi kom hjem og så fik jeg sådan en trækken rundt om i lænden hvilket jeg så kunne læse mig til at det var små begyndene veer.... vupti vandet gik og så kom veerne 5 min efter. Jeg kan kun anbefale at du får løsnet hinder... men jeg har dog hørt at det ikke er 100 % at det hjælper men det er da klart en forsøg værd ikke sandt

knus og pøj pøj

det lyder lidt mærkeligt hvordan gør de det..?

Anmeld

29. september 2009

lunde

jeg gik 9 dage over tid, da jeg fødte min skønne datter.. 
var første gangs fødende.

Anmeld

29. september 2009

malou

kiroo skriver:

det lyder lidt mærkeligt hvordan gør de det..?

pyhhhhhhhhhhhhh hele klør 5 op og rode oppe ved livmoderhalsen...... hiver lidt så det niver....- har du fået lavet "nappeprøver" biopsier hos din læge? så føles det lidt derhenad... du skal ikke være urolig... det er hurtig overstået

Anmeld

29. september 2009

kiroo

malou skriver:

pyhhhhhhhhhhhhh hele klør 5 op og rode oppe ved livmoderhalsen...... hiver lidt så det niver....- har du fået lavet "nappeprøver" biopsier hos din læge? så føles det lidt derhenad... du skal ikke være urolig... det er hurtig overstået

kunne være rart hvis der skete noget i morgen, som var den dag jeg først var lovet, men der er ikke tid til igang sættelse før på fredag, da de har travlt i denne uge,men hvis jeg nu selv går i gang så bliver de vel nød til attage mig.. heheh

Anmeld

29. september 2009

Janep

jeg fødte 3 uger før tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.