Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.Jeg er ny på siden, men håber på, at få masser af glæde af at være med :-)Som mit brugernavn antyder er jeg mor til 3. Så jeg burde være garvet mht. graviditeter. Alligevel er jeg dog i tvivl denne gang! Jeg plejer at have en cyklus på 24-28 dage. Og jeg kan ALTID mærke min ægløsning 14 dage efter sidste mens. første dag. Men denne gang mærkede jeg først min ægløsning 17 dage efter!!Og nu er jeg gået 2 dage over tid. Altså der er gået 30 dage siden sidste mens. første dag. Så hvad nu?! Jeg har taget en test i går og i dag. Begge helt tydeligt negative. Jeg er kvalm og usandsynlig træt og har været det 4-5 dage nu. De andre gange har jeg kunne teste positiv på første dage efter forventet mens.Hvad skal jeg regned med? Hvornår skal jeg forvente mens, når ægløsningen ligger anderledes denne gang? Kan jeg være gravid? Er forvirret! Knus M
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mortil3dejligepiger skriver:Hej. Tak for dit svar!Ja, vi vil gerne have nr. 4 Når din ægløsning svinger - svinger mens så også, eller kommer den stadig som den altid gør?
mortil3dejligepiger skriver:Mange tak! Jeg håber jeg snart kan teste positivt eller alternativt at mens kommer. Jeg er træt af at have det skidt og at gå i uvidenhed.Tester igen torsdag hvis intet er sket inden!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128