Anonym skriver:
Ja, jamen du har ganske ret. Altså tøj til børn køber vi fra Føtex og HM. Vi spiser ikke ret tit ude. Højst 1-2 gange i året. Vi giver tilgengæld hinanden dyre gaver både til jul og fødselsdag. Tandlæge går hverken jeg eller kæresten til. Bilen skal bare have nye dæk på til sommer og vinter og engang imellem kommer dyre repetitioner. Vi rejser aldrig udenlands. VU er bare herhjemme og kører ud til dagsusflugter og ture.
Jeg tror, at hvis du er kommet frem til dette beløb, må det vel være rigtigt, eller i hvert fald meget tæt på. Hos os, bruges der næsten ikke noget på børnetøj, hun får alt fra genbrug eller bedster, vi giver heller ikke hinanden gaver sådan rigtigt, undtagen til datteren. Kører i to bombede lokumer, på vinterdæk hele året, og måske en 2-3000kr i reparationer hvert eller hvert andet år. Motorcyklen bruger ikke så mange penge.. Til gengæld bruger vi en 10000kr til sommerferien, og spiser ude stort set hver måned, til ca. 500kr. De to ting alene er ca 16000.. Så er der gaver til familien, og tøj/frisør til mig, en gang imellem. det er vel også 3000 om året. Blå planet, tivoli, svømmehallen osv.. Det løber hurtigt op..
Men jeg har også en decideret opsparing, hvor der bliver sat penge af hver måned, som ikke røres.
Tandlægen er for mig en lille luksus jeg kan få hvis der nu er penge til det
Jeg har ikke selv prøvet at tælle det hele sammen, men ved at min netbank nok ved det - den deler alt op med kategorier, og i forskellige farver og det hele, og kan fortælle om alt hvad der er brugt hele året 
Anmeld
Citér