Hjælp til super nova søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. juli 2016

Line Højdal

Kære alle skønne forældre derude...

Jeg har brug for lidt hjælp i forhold til babyalarmen Super Nova Digital Babycall. Vi købte den sidste sommer, men har ikke brugt den de sidste 8-10 mdr, da vi har boet til leje i et lille bitte hus, hvor vi let har kunne høre lillepigen uden alarmer

Nu har vi så pakket babyalarmerne (som i øvrigt har ligget trygt og godt i den oprindelige æske med god beskyttelse hos min mor - og dermed ikke har været flyttet rundt i flyttelæs mm.) frem - og vi kan simpelthen ikke få dem til at virke rigtig...

Når vores datter græder/ snakker/ kalder, hyler forældreenheden bare - altså, der kommer ikke hendes lyd igennem. Forældreenheden skratter og hyler istedet med en ret så irriterende lyd...

Kan jeg huske forkert og er det bare sådan den fungerer??
Barnets lyd burde da komme igennem ikke?

Jeg har ledt og ledt efter kvitteringen, der desværre ikke er dukket op Men inden jeg gør yderligere, vil jeg lige være sikker på, at jeg ikke bare har gjort noget forkert, eller at alarmen rent faktisk ikke skal give barnelyd??

Det er simpelthen så frustrerende, for vi har ikke bare råd til en ny alarm... Håber I kan hjælpe

På forhånd TUSIND tak og rigtig god solskinsdag derude

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Står de på samme kanal ? Der skal stå det samme tal i displayet ellers fanger de to enheder ikke hinanden

Anmeld Citér

20. juli 2016

Line Højdal

De står på samme kanal og reagerer sådan set fint når Sif giver lyd. Men der kommer ikke barnets lyd, men kun skratten/ hylen 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Line Højdal

Slet ingen der kan hjælpe mig? 

Anmeld Citér

27. juli 2016

PB2013

Desværre ikke, men min gør det samme. Ved ikke om det er fordi jeg har tabt den . Men det ku da godt ske man skulle forsøge at aflevere den, og hører hvad de siger til det.

Anmeld Citér

3. august 2016

Line Højdal

PB2013 skriver:

Desværre ikke, men min gør det samme. Ved ikke om det er fordi jeg har tabt den . Men det ku da godt ske man skulle forsøge at aflevere den, og hører hvad de siger til det.

Ja, det skulle du gøre - hvis du har kvitteringen.

Jeg har endevendt alt herhjemme og vi har desværre mistet vores kvittering 

Anmeld Citér

3. august 2016

Diosa85

Line Højdal skriver:

Kære alle skønne forældre derude...

Jeg har brug for lidt hjælp i forhold til babyalarmen Super Nova Digital Babycall. Vi købte den sidste sommer, men har ikke brugt den de sidste 8-10 mdr, da vi har boet til leje i et lille bitte hus, hvor vi let har kunne høre lillepigen uden alarmer

Nu har vi så pakket babyalarmerne (som i øvrigt har ligget trygt og godt i den oprindelige æske med god beskyttelse hos min mor - og dermed ikke har været flyttet rundt i flyttelæs mm.) frem - og vi kan simpelthen ikke få dem til at virke rigtig...

Når vores datter græder/ snakker/ kalder, hyler forældreenheden bare - altså, der kommer ikke hendes lyd igennem. Forældreenheden skratter og hyler istedet med en ret så irriterende lyd...

Kan jeg huske forkert og er det bare sådan den fungerer??
Barnets lyd burde da komme igennem ikke?

Jeg har ledt og ledt efter kvitteringen, der desværre ikke er dukket op Men inden jeg gør yderligere, vil jeg lige være sikker på, at jeg ikke bare har gjort noget forkert, eller at alarmen rent faktisk ikke skal give barnelyd??

Det er simpelthen så frustrerende, for vi har ikke bare råd til en ny alarm... Håber I kan hjælpe

På forhånd TUSIND tak og rigtig god solskinsdag derude

Kan desværre ikke hjælpe med hvorfor den gør det. Men hvis det er pengene ikke er så store til nye. Så har jeg et sæt super Nova D7 babyalarmer med ekstra opladere til du kan købe for 150 kr inkl Porto. Der er helt nye batterier i.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.