Spinning cykel eller romaskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
4 svar
1 synes godt om
19. juli 2016

ØnskeMor25

Hej i søde baby.dk'er 

Min ferie slutter om kort tid og så skal jeg lige love for at den står på sundhed i håb om at dt hjælper på projekt baby  

Vi har snakket om at købe enten en spinning cykel eller en romaskine, men jeg kan simpelthen ikke beslutte mig.. Har lyst til begge dele  

Har i nogle erfaringer? Nogle fordele og ulemper? 

Meningen er mest af alt at smide en masse kilo   Vejer 20 kg for meget og de skal gerne væk!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2016

Rauw

Spinning cykel. Helt klart! Ro maskine får man aldrig brugt. Og så taber man ingen kilo. Romaskiner er først sjove når man ER kommet i form. Sådan er det ihvertfald her. 

Anmeld Citér

20. juli 2016

Bshizzle

Kan ikke anbefale en romaskine.. 

Som der osse blir skrevet, så er den mere til man ér i form. 

Jeg har netop lige solgt min romaskine.. Den samlede støv blev aldrig brugt. 

- Men i form er jeg da ik endnu! 

Anmeld Citér

20. juli 2016

Morfor3

Romaskine er super fedt redskab men super hård og demotiverende hvis man starter fra bunden. 

Så jeg vil sige en cykel. Den kan du også bruge når du bliver gravid OG når du har født. Så langt længere holdbarei længere forløb 

Rigtig god fornøjelse 

Anmeld Citér

20. juli 2016

mikaster

Hej!

jeg vil også sige cyklen - men jeg vil, som nybegejstret cykelrytter, godt slå et slag for at cykle udendørs mens du stadig ikke har et barn! Det er simpelthen bare så lækkert, sjovt og enormt socialt at cykle! Selvfølgelig hvis man kører lidt sammen med andre! Det behøver ikke betyde du skal anskaffe dig en racer og hoppe i stram trikot - men en god havelåge og så bare ud i en times tid hvor der er lidt gode bakker! Det giver stramme baller og flotte lår :-D og hvis man har sin kæreste/mand eller en god veninde med, så er det altså bare kanon!

og selvfølgelig er spinningcyklen også en fed mulighed om vinteren eller når det regner! Der har vi så en hometrainer vi kan sætte vores cykler i, og så er det ligesom spinning derhjemme  

okay det blev lidt langt! Men pøj pøj med formen :-D 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.