Projek nytårskjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Berg

Jeg har en 10 år gammel og meget smuk kjole som jeg har brugt hvert nytår (pånær de 2 gange jeg har været gravid) og nu har jeg besluttet at den skal på igen i år.
Desværre skal jeg lige 1 1/2 - 2 kg. under min normalvægt for at den sidder pænt, så det kæmper jeg med hvert år op til nytår (hvorfor køber jeg ikke bare en ny kjole?)
Desuden har jeg født for 12 uger siden så jeg tror det bliver ekstra svært at få den til at sidde pænt i år.

Hvorfor er det nu lige at jeg har det sådan med den kjole. Tåbeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Honningblomst

Hæhæ...det lyder da som en god måde at motivere sig selv på...måske jeg skulle gøre sådan også..
Tre måneder har du, dvs at 15 kg kan du nok nå at tabe, men nu ved jeg ikke hvor meget det er du skal af med?
Knus og god kamp..

Anmeld

1. oktober 2009

mariamiss6

Berg skriver:

Jeg har en 10 år gammel og meget smuk kjole som jeg har brugt hvert nytår (pånær de 2 gange jeg har været gravid) og nu har jeg besluttet at den skal på igen i år.
Desværre skal jeg lige 1 1/2 - 2 kg. under min normalvægt for at den sidder pænt, så det kæmper jeg med hvert år op til nytår (hvorfor køber jeg ikke bare en ny kjole?)
Desuden har jeg født for 12 uger siden så jeg tror det bliver ekstra svært at få den til at sidde pænt i år.

må vi ikke se kjolen....

Og det er da sejt at du har tabt dig hvert år, til den passer.... så kan du også nu

Anmeld

1. oktober 2009

ønskebørn74

Berg skriver:

Hit med et billede...

Den må være supersmuk

Anmeld

3. oktober 2009

Berg

Ja her er den så (har lige fundet ud af at det faktisk er ret svært at tage et godt billede af en lang kjole)
Farven er grøn eller lilla afhængig af lyset - svært at forklare.
Jeg har faktisk lige haft den på (må have tabt mig mere end jeg troede) og vil vudere at jeg skal tabe 2 - 3 kg før den sidder perfekt. Det burde altså kunne nåes.
Har faktisk kun et enkelt billede hvor jeg har den på (nederste billede, mig i midten til nytårsfest) og det er ikke særlig godt.
Det må I have til gode til EFTER nytår.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.