Hvor tidligt fik i en scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2016

CR

Liv_86 skriver:

Min svigerinde har tvillinger, dog lavet på klinik og dem har vi passet en del. Så mig og kæresten ved hvor hårdt det kan være/er og vi har passet dem en del. Derfor havde vi også sagt at vi ikke skulle have tvillinger og så får vi det. What are the odds...

Der gik lige lidt før vi havde vænnet os til tanken og nu glæder jeg mig til at se dem igen til nf i næste uge og håber bare de stadig er der og har det godt. Det er 3 uger siden jeg sidst har set dem

Ej hvor sjovt. Men ja man vil nok ikke ønske det anderledes end sådan som det ender

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2016

Miti's mama

Sidder og føler mig snydt. Skal have første skanning 13+1 (nf), og har slet ikke hørt hjerte eller noget endnu. Der er stadig en hel uge til og jeg bliver bare mere og mere nervøs.

Anmeld Citér

19. juli 2016

CR

Tatarata skriver:

Sidder og føler mig snydt. Skal have første skanning 13+1 (nf), og har slet ikke hørt hjerte eller noget endnu. Der er stadig en hel uge til og jeg bliver bare mere og mere nervøs.

Hehe ja kan jeg godt forstå.  Men det et jo noget man skal købe sig til, medmindre man er i fertilitetsbehandling så får man som regel tilbudt en. Så de kan afslutte forløbet inden man skal videre til egentlige og have lavet vandre journal

Der bliver da spændende at se hvad der gemmer sig der inde i hulen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.