Legetøj til 1,5 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
7 svar
2 synes godt om
17. juli 2016

Bjørnemor

Hej 

Har i dag ryddet op i mim drengs legetøj og har indset, at han faktisk ikke har så meget, da størstedelen var babylegetøj. Så nu skal der shoppes lidt til min lille fyr. Hvad er jeres unger især glade for at lege med?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Løbecykel, fodbold, Jake og piraterne skib og figurer, lego duplo, motorcykel fra toptoys, biler med lys og lyd, bobles.

Anmeld Citér

17. juli 2016

MorTil3+

Bjørnemor skriver:

Hej 

Har i dag ryddet op i mim drengs legetøj og har indset, at han faktisk ikke har så meget, da størstedelen var babylegetøj. Så nu skal der shoppes lidt til min lille fyr. Hvad er jeres unger især glade for at lege med?

Vores på 16 mdr leger med traktorer, et klaver, løbecykel og de der gåbiler drøner han også rundt på. Og så kigger han i traktor bøger.

Anmeld Citér

17. juli 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Vores har nydt meget af en tegne plade. Dem hvor man kan viske væk igen. 

Anmeld Citér

19. juli 2016

Miti's mama

Alt hvad hun kan få fingre i ... i øjeblikket pose lukkere fra ikea, haha  ellers ting med hjul, klodser, grydeskeer. De er ikke så kræsne i den alder 

Anmeld Citér

19. juli 2016

Sedigfor

Min datter er 15 år og leger ikke med hendes legetøj, hun render rundt i hele lejligheden istedet . Ellers så prøv dig frem, gå ud i butikkerne og spørg dem (:

Anmeld Citér

19. juli 2016

Sedigfor

Sedigfor skriver:

Min datter er 15 år og leger ikke med hendes legetøj, hun render rundt i hele lejligheden istedet . Ellers så prøv dig frem, gå ud i butikkerne og spørg dem (:

Haha! 15 mdr *

Anmeld Citér

20. juli 2016

Mitlivsommooor

Bjørnemor skriver:

Hej 

Vores dreng på 2 år har det sidste halve årstid været optaget af traktorer, han har både nogle små han kan køre med og en stor med lad som han kan kører på. Derudover er Lego Duplo et hit, BRIO togbane, hans legekøkken og hans scooter, som han suser rundt på. 

Håber det gav lidt inspiration. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.