Bobles billigt udlandet fx?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.236 visninger
6 svar
3 synes godt om
17. juli 2016

HVPigen

Mig og min man skal til tyskland i løbet af ugen, men kan man spare noget på og købe bobles dernede?  

Ellers findes der svenske,norske,tyske , engelske sider anyways hvor det er lidt billigere end i danmark? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
HVPigen skriver:

Mig og min man skal til tyskland i løbet af ugen, men kan man spare noget på og købe bobles dernede?  

Ellers findes der svenske,norske,tyske , engelske sider anyways hvor det er lidt billigere end i danmark? 

Altså bObles er jo et dansk mærke/design, så umiddelbart vil jeg da ikke tro at du kan skaffe det billigere i udlandet. Muligvis hvis du køber brugt.

Anmeld Citér

17. juli 2016

HVPigen

Læste bare nogen havde skrevet det kunne købes i Sverige og Tyskland danefæ og Hummel er jo også dansk men sælges også i Tyskland fx  

men tråden var fra 2009 

Anmeld Citér

17. juli 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
HVPigen skriver:

Læste bare nogen havde skrevet det kunne købes i Sverige og Tyskland danefæ og Hummel er jo også dansk men sælges også i Tyskland fx  

men tråden var fra 2009 

Gud er den fra 2009? Der står ellers den er fra kl 16 hos mig.
Sorry then

Anmeld Citér

17. juli 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Bobbles forhandles ikke i Storbritannien, så her kan du ikke få det billigere, men tjek Amazon.de for de tyske sider, og Google det i Sverige. Tror nemt du kan spare penge der, da der ikke er samme moms på varer  

Anmeld Citér

17. juli 2016

HVPigen

MummiT skriver:

Gud er den fra 2009? Der står ellers den er fra kl 16 hos mig.
Sorry then

Nej bare rolig den her tråd er fra 2016 omkring kl 16 hi hi! 

Men de tråde jeg har fundet med hvor de kan købes i Sverige de var fra 2009 :-D 

Anmeld Citér

17. juli 2016

HVPigen

PT skriver:

Bobbles forhandles ikke i Storbritannien, så her kan du ikke få det billigere, men tjek Amazon.de for de tyske sider, og Google det i Sverige. Tror nemt du kan spare penge der, da der ikke er samme moms på varer  

Gud ja amazone er jo et godt start :-D 

men syntes bare ikke jeg kan finde svenske sider :/ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.