Overtøj til januar baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2016

Nea85

Som mange andre vil jeg også anbefale enten en Voksi og uldtrøje og -hue og ellers en ulddragt fra f.eks. joha og uldhue i liften med dyne over  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

Kattha

Vi har været rigtig glade for ulddragt, og så flyverdragt udenpå 

Anmeld Citér

17. juli 2016

SaraSimonsen

Jeg glemte at sige at jeg har et barn i forvejen dog fra sensommeren, så jeg er bevidst om farerne ved overtøj i autostol, ulds egenskaber osv. Men mage tak for de svar også 

Netop fordi jeg har en i forvejen som vil ud i al slags vejr, forventer jeg at den lille selvfølgelig skal med. Var rigtig glad for bæreselen sidst og regner ikke med at bruge barnevogn da det ikke tiltaler mig, men der er selvfølgelig forskel i hvilket tøj et barn skal have på nede i en voksi kontra oppe i bæreselen 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Monski

SaraSimonsen skriver:

Hvilket overtøj har i brugt til vinter børn? Er det dumt med flyverdragt til en lille sammenkrøllet nyfødt eller meget smart i forhold til temperaturen udenfor? 

Jeg har et december barn og et januar barn. 

Her har vi brugt en dragt fra Joha og i barnevognen har de brugt voksipose 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Venterpålillesøster

Jeg vil også lige slå et slag for hummels termodragter. De er virkelig lækre! Har termin til september og har allerede købt til lillesøster som hun kan bruge i barnevognen vinteren over 

Anmeld Citér

18. juli 2016

serinasmor

SaraSimonsen skriver:

Jeg glemte at sige at jeg har et barn i forvejen dog fra sensommeren, så jeg er bevidst om farerne ved overtøj i autostol, ulds egenskaber osv. Men mage tak for de svar også 

Netop fordi jeg har en i forvejen som vil ud i al slags vejr, forventer jeg at den lille selvfølgelig skal med. Var rigtig glad for bæreselen sidst og regner ikke med at bruge barnevogn da det ikke tiltaler mig, men der er selvfølgelig forskel i hvilket tøj et barn skal have på nede i en voksi kontra oppe i bæreselen 

I så fald laver jeg mit svar om  

Køb en ulddragt og en vikle  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.