Søskendevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
2 svar
1 synes godt om
16. juli 2016

Papillon

Vi kommer til at have 2 år og 8 måneder mellem den store og lille. Den store går i vuggestue 1,5 km fra hvor vi bor, og jeg vil gerne spare bussen og gå (og få lidt motion den vej ). Derudover har vi nok ikke råd til bilen fremover, og kommer derfor til at skulle tage op og handle (også 1,5-2 km) på ben eller med bus.

Ville I tænke der var behov for en søskendevogn eller kan vi mon nøjes med et ståbræt til barnevognen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Vi kommer til at have 2 år og 8 måneder mellem den store og lille. Den store går i vuggestue 1,5 km fra hvor vi bor, og jeg vil gerne spare bussen og gå (og få lidt motion den vej ). Derudover har vi nok ikke råd til bilen fremover, og kommer derfor til at skulle tage op og handle (også 1,5-2 km) på ben eller med bus.

Ville I tænke der var behov for en søskendevogn eller kan vi mon nøjes med et ståbræt til barnevognen?

Jeg tænker det kommer an på din datter og hvor meget hun er vant til at gå?

Vores piger har samme alder, og hvis det var min der skulle være storesøster om 7-8 mdr ville jeg klart nøjes med et ståbræt og/eller søskendesæde til barnevognen. Jeg tager kun klapvognen med på tur hvis jeg ved hun får brug for at sove undervejs. Hun kan sagtens klare at vi drøner rundt i byen og handler et par timer, uden klapvogn. Vi bor dog tæt på vuggestuen (500 meter) og cykler når vi skal handle eller til/fra byen.

Anmeld Citér

16. juli 2016

ønskebørn74

Søskende vogn eller søskende sæde og har i øvrigt en søskende/tvillingevogn til salg..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.