(februar) Så skete rigtige grimme i nat!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Mira0911

Som sagt har jeg Epilepsi.... Det er 2 år siden jeg sidst har haft et anfald...
Jeg fik så et anfald i nat.. Jeg sad på en stol ved spisebordet... Pludselig vælter jeg ned af stolen, hunden kommer så hen og ligger sig ved siden af mig, og slikker min hånd, så jeg kan "vågne" op igen...

Jeg skal være glad for at Julie ikke var i køkkenet, eller at jeg bar rundt på hende...
Hun vågnede så tilgengæld af faldet...

Jeg er helt ude af den idag.. Kroppen er total tung og sløv... Jeg ligger på langs af sofaen, har hovedpine, kvalme, og kan ikke rigtig spise noget, og sådan er efter hvert anfald... Det tager mig et par dage og komme mig over sådan en tur...

Men pudsigt at det er i September måned jeg får anfaldene, gjorde jeg os for 2 år siden...

Oveni alt det, ligger vi os syge, med snot næser så det basker... Og en gang feber oveni...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Misjelle

Ej puha Dutte, det var da væmmeligt. Er det noget du får medicin for eller lignende?

Håber du er okay, for kan da godt forstå du blev forskrækket. Du må sørge for at kæresten for nusset lidt om dig i dag så .

Anmeld

29. september 2009

MoarViborg

Nej hvor ubehageligt!! Kan da også god forstå du blev forskrækket.. men ja, godt der ikke skete noget! Går du til kontrol med? 

Anmeld

29. september 2009

Mira0911

Ja jeg får medicin for det og får til kontrol med det 1 gang om måneden...
Jeg bed mig selv i tungen - Ikke slemt.. og fik en enkelt hudafskrabning på knæet.. Ingen blå mærker...

Jeg undre mig meget over at anfaldene ligger i september måned... Kun godt at ca. er hvert 2. år jeg får et anfald...

Anmeld

29. september 2009

Misjelle

Dutte84 skriver:

Ja jeg får medicin for det og får til kontrol med det 1 gang om måneden...
Jeg bed mig selv i tungen - Ikke slemt.. og fik en enkelt hudafskrabning på knæet.. Ingen blå mærker...

Jeg undre mig meget over at anfaldene ligger i september måned... Kun godt at ca. er hvert 2. år jeg får et anfald...

Ja vi må da håbe det holder sig til hvert andet år, ville da være ærgeligt hvis du skulle til at have det oftere . Godt det ikke gik værere.

Anmeld

29. september 2009

Mira0911

Misjelle skriver:

Ja vi må da håbe det holder sig til hvert andet år, ville da være ærgeligt hvis du skulle til at have det oftere . Godt det ikke gik værere.

Ja helt klart... :O)
så frygteligt.. Virkelig modbydeligt...

Anmeld

29. september 2009

finkedinke

Sikke en oplevelse. Det var da godt det trodsalt kun gik ud over dig selv

Nu har jeg ikke forstand på epilepsi, men får man slet ikke forvarsel om et anfald? Altså jeg tænker på om man lige bliver svimmel, kvalme eller et eller andet? ellers kan man vel komme slemt til skade. Tænk hvis du står med et barn i armene eller i badekarret?

Undskyld hvis jeg lyder dum, men jeg kender intet til det.

Berith

Anmeld

29. september 2009

Mira0911

finkedinke skriver:

Sikke en oplevelse. Det var da godt det trodsalt kun gik ud over dig selv

Nu har jeg ikke forstand på epilepsi, men får man slet ikke forvarsel om et anfald? Altså jeg tænker på om man lige bliver svimmel, kvalme eller et eller andet? ellers kan man vel komme slemt til skade. Tænk hvis du står med et barn i armene eller i badekarret?

Undskyld hvis jeg lyder dum, men jeg kender intet til det.

Berith

Nogen får en advarsel om det og andre gør ikke... Jeg er så en af dem..

Jeg får ikke nogen former for advarsler inden...
Jeg er kun glad for at Julie slet ikke var i nærheden... Bare tanken om at jeg faktisk kan få et anfald, hvornår som helst...

Anmeld

30. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Øv, det lyder bare ikke sjovt - men godt, at det er så sjældent, at du får anfald, men endnu bedre, at du ikke stod med Julie.

Jeg håber for dig, at der går 2 år igen før, at du får et anfald igen.

Kh.
Katja

Anmeld

30. september 2009

Mira0911

Katja... skriver:

Øv, det lyder bare ikke sjovt - men godt, at det er så sjældent, at du får anfald, men endnu bedre, at du ikke stod med Julie.

Jeg håber for dig, at der går 2 år igen før, at du får et anfald igen.

Kh.
Katja

Ja det håber jeg også.,.. Er kun glad Julie lå sov, lige indtil hun vågnede da jeg faldt ned...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.