Jeres bedste råd til vuggestuestart :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
1 svar
1 synes godt om
15. juli 2016

Decembermor2015

Så er min purk snart 7 måneder og til oktober starter hun vuggestue - hjælp!  Hvor blev tiden dog af?

Jeg leder derfor efter nogle gode råd til vuggestuestart, det er en meget skræmmende tanke at være væk fra sin baby når man nu er vant til at være sammen hele tiden  og hvad skal man have med til vuggestuen? Regnjakke bleer mv? Får man en pjece af vuggestuen med den information? Hvad ville være dit bedste råd til en førstegangsmor med en baby, der "snart" starter vuggestue? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2016

Sujan

Så er min purk snart 7 måneder og til oktober starter hun vuggestue - hjælp!  Hvor blev tiden dog af?

Jeg leder derfor efter nogle gode råd til vuggestuestart, det er en meget skræmmende tanke at være væk fra sin baby når man nu er vant til at være sammen hele tiden  og hvad skal man have med til vuggestuen? Regnjakke bleer mv? Får man en pjece af vuggestuen med den information? Hvad ville være dit bedste råd til en førstegangsmor med en baby, der "snart" starter vuggestue? 

Regntøj, termotøj, en tynd fleece og sutsko er uundværligt.. Sørg for navn på alting. Vi er glade for navnelapper.dk som er nogle mærker som man kan sætte i alt :-) har også købt en lille fjällræv taske til hendes ekstratøj som jeg er glad for. 

hos os er bleerne gratis, men der skal madpakke med. 

De fleste steder bliver man inviteret på besøg hvor du får svar på alle dine spørgsmål. Nogle har også en hjemmeside, hvor man kan læse alle de praktiske ting.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.