Gøre Jellycat hvid igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.786 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juli 2016

LouiseEm

Hjælp - min søns er blevet trist og grålig  

Hvordan får jeg den hvid igen uden at ødelægge den? Det er KUN dén bamse der dur, så den må endelig ikke lide nød 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2016

Kattha

Kiggede lige på jellycat hjemmesiden, på en tilfældig bamse -en hvid and, og der stod man kun kan bruge håndvask, ikke maskinvask eller tørretumbler osv. Kunne forestille mig det nok gælder for alle eller de fleste af deres bamser? Men måske kan du kigge og finde lige præcis jeres? Kender godt det med at der kun er en der duer, så må der bare ikke ske noget med den :-) 

Anmeld Citér

15. juli 2016

LouiseEm

Kattha skriver:

Kiggede lige på jellycat hjemmesiden, på en tilfældig bamse -en hvid and, og der stod man kun kan bruge håndvask, ikke maskinvask eller tørretumbler osv. Kunne forestille mig det nok gælder for alle eller de fleste af deres bamser? Men måske kan du kigge og finde lige præcis jeres? Kender godt det med at der kun er en der duer, så må der bare ikke ske noget med den :-) 

Har vasket den før ved 40 grader i maskinen og så lufttørret på radiator, det gik fint. Synes det er ulækkert at håndvaske noget han render og stopper i munden konstant. Vigtigt for mig den bliver ordentlig ren 

Anmeld Citér

15. juli 2016

LouiseEm

Kattha skriver:

Men du har helt ret i de anbefaler håndvask  Det gælder alle bamserne 

Anmeld Citér

15. juli 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
LouiseEm skriver:

Hjælp - min søns er blevet trist og grålig  

Hvordan får jeg den hvid igen uden at ødelægge den? Det er KUN dén bamse der dur, så den må endelig ikke lide nød 

Det eneste der har virket her har været at købe en ny. 

Selv efter maskinvask er den stadig grå og ser nusset ud. Vi har nu 4 kaniner der kører lidt i ring og man kan tydeligt se hvilken der er nyest. 

Ved ikke hvordan de reagerer på klorin, det har jeg ikke turde gøre. 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Kattha

Ah okay, jeg har hørt noget om citronsaft skulle hjælpe til at gøre ting hvide igen. Er dog ikke sikker på hvordan man gør helt præcist.. Håber det lykkes 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.