Kan man have baby med i cirkus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
6 svar
8 synes godt om
15. juli 2016

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby

Hej piger

Vi bor i en lidt mindre by, hvor der i dag kommer et cirkus. Det ligger i gåafstand, og det kunne være ret hyggeligt at have vores store pige med i cirkus for første gang, når det nu er i vores egen by. 

Men vi har også en lillesøster på 6 uger. Kan man have sådan en lille en med? Har ikke været i cirkus siden jeg var barn, så kan ikke huske hvor høj musikken er osv. 

Nogle erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Først og fremmest ville jeg slet ikke gå i cirkus og støtte en virksomhed som holder dyr i fangenskab for at de kan indgå i et show.

Nå, men til dit egentlige spørgsmål, så ville jeg ikke tage en baby med. Der kan være MEGET klappen og høj musik. 

Anmeld Citér

15. juli 2016

MorTil3+

SH-Baby skriver:

Hej piger

Vi bor i en lidt mindre by, hvor der i dag kommer et cirkus. Det ligger i gåafstand, og det kunne være ret hyggeligt at have vores store pige med i cirkus for første gang, når det nu er i vores egen by. 

Men vi har også en lillesøster på 6 uger. Kan man have sådan en lille en med? Har ikke været i cirkus siden jeg var barn, så kan ikke huske hvor høj musikken er osv. 

Nogle erfaringer? 

Vil sige det kommer helt an på hvordan jeres baby er. Vores den mindste har altid sovet når vi har været til noget. Vi havde ham med til en koncert på vores store drengs skole, og han sov under hele koncerten og der var virkelig meget larm, men han er også vant til larm, han sover bedst ude i værkstedet hvor maskinerne kører altid.

Anmeld Citér

15. juli 2016

lineog4

Jeg så er par stykker der havde baby med på Roskilde festival så alt kan lade sig gøre. 

Personligt havde jeg nok delt os i 2 så en tog med den store og en var med baby, men det er fordi jeg er nærig og ville ærgre mig over prisen hvis jeg skulle gå ud med baby. Men med to voksne så en kan gå ud så ja selvsagt kan man have baby med.

Anmeld Citér

15. juli 2016

GrønStjerne

Jeg ville springe over at tage baby med. Det larmer ad H til, og det er absolut ikke noget jeg ville orke med en helt ny baby.

Men som en anden skriver man kan jo også have dem med til koncert. Jeg tænker bare at når baby ikke er vant til støjniveauet bliver det nok ikke specielt afslappende.

Anmeld Citér

15. juli 2016

LouiseEm

SH-Baby skriver:

Hej piger

Nogle erfaringer? 

Nej. Alt for voldsomt for sådan en lille en - med mindre i giver høreværn på 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Kommer an på barnet men jeg ville ikke selv gøre det. 

Men som sagt, så vurder om barnet kan klare det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.