Ændret terminsdato trods IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har I fået ændret terminsdato, selvom I kender befrugtningstidspunkt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.019 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juli 2016

An86

Hej alle, 

Jeg er endelig blevet gravid, og er måske lidt over-bekymret! 

Jeg har været ved NF-scanning, og min terminsdato har rykket sig 4 dage frem i forhold til terminsdatoen ved IVF (som jo burde være 100 %). Så nu er befrugtningen i princippet sket 4 dage inden hvad der er fysisk muligt.  Jeg var til tidlige scanninger, hvor terminsdatoen passede med IVF-termin. 

Er der nogle der har prøvet noget lignende? At terminsdatoen har rykket sig, trods man kender befrugtningen præcis? Lad mig endelig høre! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2016

Putomanen

Jeg var gennem ICSI, og jeg fik flyttet terminsdatoen 4 eller 5 dage frem. Jeg endte med at føde 12 dage før terminsdatoen.

Jeg ville ikke være bekymret, hvis jeg var dig 

Anmeld Citér

14. juli 2016

modesty

An86 skriver:

Hej alle, 

Jeg har været ved NF-scanning, og min terminsdato har rykket sig 4 dage frem i forhold til terminsdatoen ved IVF (som jo burde være 100 %). Så nu er befrugtningen i princippet sket 4 dage inden hvad der er fysisk muligt.  Jeg var til tidlige scanninger, hvor terminsdatoen passede med IVF-termin. 

Er der nogle der har prøvet noget lignende? At terminsdatoen har rykket sig, trods man kender befrugtningen præcis? Lad mig endelig høre! 

Kan det ikke være lige meget? 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Anonym

Jeg er også blevet rykket 3 dage frem, selvom jeg er sikker på befrugtningen  Tror aldrig de vil være 100 % sikre. 

Anmeld Citér

14. juli 2016

An86

modesty skriver:

Kan det ikke være lige meget? 

Jo, det kan det nok. Som jeg siger overtænker jeg nok også bare, fordi jeg så kan læse mange steder at fosterne vokser præcist ens indtil uge 12, osv. Og bliver så forvirret, når terminen pludselig ændre sig med 4 dage fra den ene scanning til den anden - og i forhold til hvad der var muligt. Men måske bare mig der er fjollet 

Anmeld Citér

14. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det er altså helt normalt. 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Freja90

Min termin blev flyttet to dage frem. Jeg undrede mig også meget, da jeg var blevet gravid ved IVF, så forstår godt dine tanker. 

Anmeld Citér

14. juli 2016

MissTas

An86 skriver:

Hej alle, 

Det er normalt. Baby vokser i ryk og har måske vokset lidt ekstra nu her.. Har ingen betydning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.