av av.............!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

ja, hvordan skal jeg forklare det...
i mit højre bryst i venstre side, en femmers størrelse, gør det bare SÅ ondt, men kun i den lille ring, man kan slet ikke røre ved det fordi det er så ømt.. der er ingen knude, så tænker jeg, kan man få brystbetændelse alderede?? det er mit andet barn og har ikke prøvet det før.. er der nogen der har prøvet noget lignene?? det skal lige sigers at jeg havde sindsygt meget mælk da jeg ammede nichlas, derfor tænker jeg det måske er mælk, men undre mig over det gør spå ondt, også kun i et så lille område..
håber nogen kan hjælpe!

knus fra karina 21+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

mariamiss6

du kan godt få brystbetændelse alleree mens du er gravid....

Det kan være en hævet mælkekirtel, eller en mælkeknude...

Prøv med varme omslag, varme bade, og massage samtidig...

Letter det ikke i løbet af 1-2 dage, så ville jeg bestemt gå til lægen, du kan jo have behov for pennicillin....

Anmeld

29. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

mariamiss6 skriver:

du kan godt få brystbetændelse alleree mens du er gravid....

Det kan være en hævet mælkekirtel, eller en mælkeknude...

Prøv med varme omslag, varme bade, og massage samtidig...

Letter det ikke i løbet af 1-2 dage, så ville jeg bestemt gå til lægen, du kan jo have behov for pennicillin....

tak for dit svar.... det må jeg lige prøve for det gør godt nok ondt... mine bryster er også vokset de sidste par dage især det højre, de voksede ellers ikke før jeg havde født da jeg ventede nichlas,men de voksede så også ca tre skåle.. så det tyder meget på at du har ret i at det er en mælkekirtel eller mælkeknude..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.