Senge Skift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Sebastians Mor

Hej Alle i Skønne på Baby

Jeg ville høre om hvornår i ville skifte baby sengen ud med en junior seng hvor gamlem skal barnet være?

Og hvad er jeres erfaring med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

lonemus

Sebastians Mor skriver:

Jeg ville høre om hvornår i ville skifte baby sengen ud med en junior seng hvor gamlem skal barnet være?

Mine var hhv 1 år og 1½ år...det e gået super fint

Anmeld

29. september 2009

Valle81

Sebastians Mor skriver:

Hejsa:0)

Min datter sov i hendes tremme seng til hun var 3 1/2 år. Det sidste 3/4 år hvar det med helt åben side, så hun selv kunne gå op og ned:0)

Det fungerede rigtig fint, og hun faldt ikke ud en eneste gang. Derefter købte vi sådan en halv høj seng med trappe og gardine osv, og den sover hun stadig i ( er 5 1/2)

Christina 16+1

Anmeld

29. september 2009

malou

Hos os ligger Victor i en Juno seng (lille Per seng) og den kan jo trækkes ud... og siderne kan tages af jo ældre han bliver.... så jeg tror .... (kun tror kan jo ikke vide hvornår han ikke selv vil ligge i den) at han får en anden seng når han fylder ca. 5 år..

knus malou

Anmeld

29. september 2009

tumle81

Victoria var ca 2½-3 år da vi skiftede hendes tremmeseng ud med en halvhøj junior seng. Det var et stort hit

Valdemar har sovet i nederste køje af deres fælles køjeseng som vi købte for ca 8-9 mdr siden. Dengang var han 1 år og 8 mdr. Det er også gået fint og han falder selv i søvn i sin seng...

Knus Kathrina 36+0

Anmeld

29. september 2009

Henriette72

Selma fik sin junior seng da hun var 1½ år. Vi valgte fra starten ikk at sætte sengehest på, for hun skulle jo lære at sove i den på et eller andet tidspunkt uden Til at starte med, foldede jeg en dyne som en pølse, og lagde den på gulvet ved siden af sengen. Jeg tror hun faldt ud af den 3 gange i løbet af de første 14 dage og så var det det. Hun er super glad for den og så er det nemmere når hun bliver puttet og skal have læst bøger

Knus

Anmeld

29. september 2009

Sebastians Mor

Sebatstian bliver 2 til februar og kan ikke forstille mig han kan ligge i en seng unden kanter da han vender og drejer sig og ligger på alle lede og kanter

Anmeld

29. september 2009

Mumto3

vores de to store har ligget i tremmeseng til de var 3 eller 3½ år, men så havde vi også savet et par tremmer af, så de selv kunne gå ind og ud, men der var stadig tremmer for, som sørgede for at de ikke faldt ud af sengen om natten. Lillesøster på 1 år har nu arvet tremmensengen med delvise tremmer, og det går rigtig fint!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.