Sommerhus i Bratten Strand - ivf (og andre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. april 2008

linemus

Jeg er ved at kigge på billigt sommerhusleje i maj/juni. Vi trænger virkelig til at være familie og bare tage os af hinanden (pigerne græder, når Kasper går ud af rummet, fordi han er så lidt hjemme pt.). Og så har jeg fundet et ved Bratten Strand og tænkte, at du, Marie, og evt. andre måske kender området og har et lille input godt/skidt. Vi forlanger ikke de vilde forlystelser, som sagt skal vi pleje familie-samværet, men vil nok gerne på nogle småture. Er der ikke en eller anden bette dyrepark deroppe af?

Knus Line - der burde gå i seng...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

Marco2

Hej Line.

Tak for chat forleden. (H)

Jeg er jo født og opvokset i Skagen og vi har faktisk haft sommerhus i Bratten :D Dejligt sted.

I Ålbæk ligger der noget der hedder FarmFun, hvor børnene kan få lov at røre og være sammen med dyrene. Stranden ved Bratten er fin med fint sand så der er plads til leg. Så er der jo Fårup Sommerland. Det er altid et hit. Og så skal I vel også en tur til Skagen. Og i Frederikshavn er der et vandland. Og ellers er der jo Råbjerg Mile, som Sebastian sikkert vil synes er sjov at tumle sig i. Og så er der jo også Nordsømuseet i Hirtshals. Så der er masser at lave på de kanter.

Håber I finer et godt hus deroppe.

AG

Anmeld

8. april 2008

linemus

Hej AG

Ja, det er netop FarmFun jeg har hørt om. Sikke mange ting, der er at lave i nærheden. Det tager en smule længere tid at køre til Fårup derfra end hjemmefra, men det er ikke meget, så det er også en mulighed (+ vi har fribilletter og skal derop flere gange i sommer - elsker det :)). Et "lille" problem er bare, at vi ikke kan være i bilen allesammen :( Det er faktisk ret træls. Kasper er ved at tage motorcykelkørekort, og så er vi ved at undersøge, om vi kan have en barnestol på forsædet, for så kan det løse sig, men pt. kan vi ikke engang køre med alle tre børn, med mindre vi låner svigerforældrenes bil.

Nå, det var lige et sidespring. Nu skal jeg bare lige fortælle manden, at vi skal derop, når han vågner ;) Det er et sommerhus med stor græsplæne, gynger og sandkasse, spa m.m., så det er lige efter mine ønsker. Og så er det kun 1895 for en uge. Det er da billigt, tror jeg...

Knus Line - glæder mig allerede :D

PS. Sebastian skal lige prøve (hi hi):
ljkl¨åyukålyulkåüylkåkulyåulkå ylukåyu klåuylkuk ply¨pluk¨på ;) ijrtijhijsrhi1234567890+khokohkohkpo(H)(H)(H)

Anmeld

9. april 2008

linemus

Jubii - nu er det bestilt. Vi skal afsted den første uge i juni, og jeg glæder mig som et lille barn og er samtidig vildt bange for at blive skuffet (regnvejr, syge børn... et eller andet...). Vi trænger SÅ meget til at være sammen bare os fem uden bjerge af vasketøj og skidt og arbejde. Vi skal bare hygge og lege, og når ungerne er puttet om aftenen, skal mor og far i spaen ;) Og hvis det skal være helt perfekt, så er Signe til den tid blevet nem at putte, og jeg ammer slet ikke mere, men vil nyde et glas rødvin (eller flere) med min mand.

Knus Line

Anmeld

10. april 2008

Marco2

Håber for jer at det hele går op i en øjere enhed så I får en fantastisk tur.

Det var lige præcist hygge, afslapning og bare det at være sammen vi ville med vores tur i sommerhus i påsken, men den blev jo desværre til det modsatte pga alt det sygdom.

AG

Anmeld

10. april 2008

ivfmarie

nu håber jeg sandelig at det bliver en super tur! Mewn hvorfor ikke? Bare familien er samlet og omgivelserne er i orden - så kan det jo ikke gå helt galt!
Marie - på en lille "privatferie" i sofaen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.