2 forskellige mennesker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg aner ikke hvad det sker med mig.... Når jeg er på arbejde så har jeg det rigtig godt og bliver respekteret af mine kollegaer. Når jeg er hjemme er det noget andet. Jeg har ingen tålmodighed i bliver hurtigt stresset. Kan det være tegn på depression? Det er som om at jeg er 2 personer.... Jeg er også ordensmenneske og der skal være styr på tingene på mit arbejde men herhjemme er jeg mere ligeglad. Hvorfor er jeg sådan??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg har heller ingen energi, er træt hele tiden derhjemme og gider/orker ikke noget. Jeg vil allerhelst sove når jeg kan komme til det. Simpelthen fordi jeg er så afkræftet når jeg er hjemme. Jeg lyver for mig selv da jeg hver dag lovet mig selv at fra imorgen skal jeg være et bedre menneske og mor men jeg kan ikke holde det. Har så dårlig samvittighed over for mine børn. 

Men når jeg er på arbejde så er jeg fuld af energi. Er det ikke underligt?? 

Anmeld Citér

12. juli 2016

A.n.onym.

Kan der være nogen/noget derhjemme, der gør at du ikke kan lade dine energier op - f.eks. En forkert bolig, en forkert kæreste, for lidt tid til dig- et eller andet der gør, at du ikke får aberkendelse for de ting du gør i din fritid?

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym trådstarter

MommyK skriver:

Kan der være nogen/noget derhjemme, der gør at du ikke kan lade dine energier op - f.eks. En forkert bolig, en forkert kæreste, for lidt tid til dig- et eller andet der gør, at du ikke får aberkendelse for de ting du gør i din fritid?

Jeg får meget kritik fra min kæreste desværre  Så selvom det er svært at indrømme så kan det nok tænkes at det er ham der påvirker mig negativt.... Jeg tror det.... 

Anmeld Citér

12. juli 2016

A.n.onym.

Anonym skriver:

Jeg får meget kritik fra min kæreste desværre  Så selvom det er svært at indrømme så kan det nok tænkes at det er ham der påvirker mig negativt.... Jeg tror det.... 

Er det noget du har prøvet at adressere? Spurgt om det er meningen at du hele tiden skal have kritik? Og har det ændret noget? Husk at man laver sin egen lykke og hvis din kæreste ikke vil lave det om, så har du jo kun to valg - leve med det og derved være et halvt menneske eller sige fra og derved være tro mod dig selv og gøre dine børns vilkår bedre - om det er at gå, true med at gå eller hver gang du får kritik, siger tydeligt fra - det ved kun du

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym trådstarter

MommyK skriver:

Er det noget du har prøvet at adressere? Spurgt om det er meningen at du hele tiden skal have kritik? Og har det ændret noget? Husk at man laver sin egen lykke og hvis din kæreste ikke vil lave det om, så har du jo kun to valg - leve med det og derved være et halvt menneske eller sige fra og derved være tro mod dig selv og gøre dine børns vilkår bedre - om det er at gå, true med at gå eller hver gang du får kritik, siger tydeligt fra - det ved kun du

Jeg ved snart ikke mere for jeg er været i tvivl om han virkelig har ret i at det er mig den er gal med.... Mig der skal ændre mig... Jeg føler ikke at jeg kan gøre noget rigtigt overhovedet...

Anmeld Citér

12. juli 2016

A.n.onym.

Anonym skriver:

Jeg ved snart ikke mere for jeg er været i tvivl om han virkelig har ret i at det er mig den er gal med.... Mig der skal ændre mig... Jeg føler ikke at jeg kan gøre noget rigtigt overhovedet...

Ligepræcis dér ligger problemet - så meget kritik får til sidst én til at tvivle på alt - jeg kN ikke sige hvad du skal, men det er givetvis din manglende energi og den drænende kæreste der gør, at du ikke har overskud til at være en supermom - jeg er selv i samme situation, jeg holder ud for mine børns skyld - lidt endnu....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.