Vestøv søges!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Mira0911

Sender tonsvis af ve støv afsted til dig... :O) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Nybagt mor

En lille hilsen fra en der er ret så misundelig på dig...

Er selv i uge 36+2, og er bestemt ikke nået til at glæde mig til fødslen, næh nej - jeg går skam og hygger mig som gravid, og er så småt begyndt at frygte den fødsel mere og mere.
Så gid det var mig der bare ikke kunne vente, men kan jo være det kommer - kan jo ikke være gravid for evigt

Pøj pøj med det hele, og så krydser jeg fingre for at han snart er på vej ud til dig

Knus fra Christine

Anmeld

29. september 2009

sonja1

Slap af  :O) han kommer først når du mindst venter det.
Han skal jo lige bages helt færdig.
Som jeg for to år siden ikke lige regnede med at skulle føde midt i en snestorm.

Har du alt klar til sygehuset.
Ellers gå ud og nyd vejret, køb noget til dig selv :O)

Anmeld

29. september 2009

Pige2009

karina22 skriver:

også en masse vestøv til dig.......!!!!!!!!!!!

Taaark Håber det går godt med maven hos dig.

Anmeld

29. september 2009

FrkC

Renée88 skriver:

....som overskriften lyder! Vestøv søges.. Nu ejer jeg simpelthen ikke mere tålmodighed!
Jeg har termin på fredag, så nu kan det kun gå for langsomt med at få lillemanden ud til mig Synes han har gemt sig derinde længe nok efterhånden

Knus fra den meget utålmodige Renée, der nysgerrigt leder efter snart-fødselstegn og er på vej ud af sit gode skind

Sender lige en vognmand af sted med en masse ve-støv til dig

Anmeld

29. september 2009

Halbschön

sonja1 skriver:

Slap af  :O) han kommer først når du mindst venter det.
Han skal jo lige bages helt færdig.
Som jeg for to år siden ikke lige regnede med at skulle føde midt i en snestorm.

Har du alt klar til sygehuset.
Ellers gå ud og nyd vejret, køb noget til dig selv :O)

Prøver alt hvad ejg kan og være tålmodig og slappe af, men for pokker det er svært når man bare tuller rundt herhjemme og alle folk skriver og spørger om der ikke snart er sket noget.. måske man skulle slukke sin telefon

Anmeld

29. september 2009

Halbschön

brandt-camilla skriver:

Sender lige en vognmand af sted med en masse ve-støv til dig

tusind tak

Anmeld

29. september 2009

Ayasmor

Her kommer lige den sidste håndfuld vestøv der får bægeret til at flyde over, og sætte gang i det hele... Åhh hvor kan jeg bare godt forstå hvordan du har det.. Tålmodighed er en by i rusland på nuværende tidspunkt.. Jeg nåede at gå 9 dage over tid med min datter, så jeg er helt med på hvad det er du gennemgår.. Har du ikke en masse søde venner eller familie i nærheden, som du kan tage på besøg hos, for at få dagene til at gå lidt?? Eller evt. påbegynde en barnets scrapbog.. Det brugte jeg oceaner af tid på... Håber snart lillemanden melder sin ankomst, og ejg glæder mig til at se ham, og høre om fødslen (jeg eeeeelsker fødselsberetninger)

Knus

Anmeld

29. september 2009

Winnie

Hvis nu bærgeret ikke er flydt over sender jeg da også gerne en masse ve-støv afsted   håber at det hjælper.

Held og lykke med fødslen

Winnie 24+4

Anmeld

29. september 2009

4kløver

sender alt det jeg har... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.