hvor heldig kan man være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Susan1978

Jeg har trukket nitten i dag...

Er hjemme med 2 syge børn - syge som i feber 38,4 (ea) og 39 (emil) hoster og snot.. men ikke syge nok til at ligge stille på sofaen og slappe af.. de skal da stadig rende rundt og irritere hinanden, høre højt musik og fare rundt..

kan i mærke min frustration og den kommer fordi jeg heller ikke selv er frisk og bare har lyst til at lægge mig ned og sove.

nå det var bare lidt ynk herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Manne

Føj det lyder vildt hårdt. Jeg var gået agurk tror jeg, så forstår godt dine frustrationer. Du får lige et cyberkram fra mig.

Kram Marianne (5+2)

Anmeld

29. september 2009

Susan1978

tror også snart jeg går amok..

men nu har jeg lige måtte lægge emil ind og sove selvom det var mod hans vilje.. men han var bare færdig..

Ea har ryddet pænt på ovenpå i deres legeværelse/rum så hun har fået legekøkkenet ind igen..   (havde jeg lovet hende hvis hun ryddede op) 

problemet er nu at få hende til at forstå hun skal være stille..   det er en by i rusland..

åhh jeg vil sove..

Anmeld

29. september 2009

tumle81

Puha søde det lyder virkelig hårdt!!

Jeg håber at Ea vil se en film med sin mor på sofaen, så kan man altid lige få lukket øjnene et øjeblik

Håber I snart er friske igen...

Knus Kathrina 36+0

Anmeld

29. september 2009

holbøll

sender dig lige nogle varme tanker. Kender det alt for godt. Jeg går igen sygemeldt med en koldt skulder der bare gør nas. Og når man så er alene med ungerne, som jeg er tit pga Jans arbejdstider; ja - så er lunten desværre alt for kort ind imellem.
Jeg håber I alle 3 snart kommer ovenpå igen.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.