3 måneders vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
10 svar
2 synes godt om
11. juli 2016

Mortil2drenge<3

min lille trold skal vaccineres idag og frygter det sådan - hvordan tog jeres små det og havde de nogle bivirkninger bagefter ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2016

Lilott

Min søn fik meget høj feber og faldt først til ro i løbet af natten. 

Men det er jo ikke alle børn der reagerer på det  

Anmeld Citér

11. juli 2016

ninibadini

Min dreng tog det meget fint. Han græd selvfølgelig imens, men kunne hurtigt trøstes bagefter, og han havde ingen reaktion resten af dagen. Men ved 5 mdr. fik han feber og var ret pylret om aftenen

Anmeld Citér

11. juli 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Det ikke sjovt at få sit barn vaccineret, men det skal jo gøres, lige efter vaccinen er givet bliver den lille jo selvfølgelig ked af det, giv evt. Bryst eller flaske for at det er lidt lettere at komme over. Vær opmærksom på om der kommer feber eller feberkramper, og efter virkningerne må selvfølgelig ikke være for voldsomme. Hvis i er i tvivl i løbet af aften ring hellere til lægevagten.

Vores dreng fik aluminiumsallergi pga den vaccine. Vær opmærksom på om der kommer en knude ved vaccinationsstedet. Kommer der en knude vil jeg anbefale jer at søge erstatning, vi søgte erstatning via patienterstatningen og han fik kompensation for svie og smerte. At han så har erhvervet sig en aluminiumsallergi pga vaccinen det anerkender de ikke som bivirkning. 

Anmeld Citér

11. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Min søn fik kun 40 i feber om aftenen, og det kunne nemt slåes ned med panodil. Dagen efter var der ingenting.

Anmeld Citér

11. juli 2016

Mortil2drenge<3

Lilott skriver:

Min søn fik meget høj feber og faldt først til ro i løbet af natten. 

Men det er jo ikke alle børn der reagerer på det  

Nej ved jeg godt  men håber heller ikle han reagere så voldsomt på den men hvis han gør må man tage det med 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Mortilah

Hos mine børn skete der ingenting udover lidt extra træthed den dag Det er bestemt ikke alle der får feber. 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Mortil2drenge<3

Mortilah skriver:

Hos mine børn skete der ingenting udover lidt extra træthed den dag Det er bestemt ikke alle der får feber. 

Okay krydser fingre for min dreng 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Soonmom

Jeg kunne intet som helst mærke på min dreng 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Mortil2drenge<3

Soonmom skriver:

Jeg kunne intet som helst mærke på min dreng 

Dejligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.